اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

نقد صحیح رسانه‌ها برای پیشگیری از جرم یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: نقد صحیح از سوی رسانه‌ها در کنار ارائه راهکارها برای پیشگیری از جرم یک ضرورت است.

نقد صحیح رسانه‌ها برای پیشگیری از جرم یک ضرورت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر بحرانی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی دستگاه قضا با رسانه‌ها اظهار داشت: کلید رسانه‌ها راهگشایی برای یک جامعه و یک طیف است و می‌توانند طیفی را به سمت صواب و یا راه ناصواب سوق دهند.

وی افزود: فضای سایبری در پیشگیری از جرم خیلی می‌تواند نقش داشته باشد البته رسانه‌ها باید تنها به خبر اکتفا نکرده و علت حوادث را ریشه‌یابی کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به استقبال از فضای رسانه‌های دیجیتال استان بوشهر، این رسانه‌ها می‌توانند برای افراد جامعه به ویژه قشر جوان محور باشند.

بحرانی گفت: ما بنا به تعهداتی که در دستگاه‌های حاکمیتی داریم باید شیوه‌ای را دنبال کنیم که عملکرد منفی رسانه‌های مجازی را خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: وقتی مجوزی برای فعالیت رسانه‌ای دریافت می‌شود باید در قبال جوانان احساس مسئولیت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: نقد صحیح از سوی رسانه‌ها در کنار ارائه راهکارها برای پیشگیری از جرم یک ضرورت است.

بحرانی بیان کرد: به عنوان یک تکلیف اخلاقی موظفیم شیوه‌هایی را دنبال کنیم که ضدیتی با نظام نداشته باشد و نقدی انجام دهیم که به نظام کمک کند.

وی با اشاره به انتخابات 12 اسفندماه گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی نقش خود را ایفا کردند و مردم پایبندی خود به معیارهای انقلاب، شهدا را نشان دادند و معادلات سیاسی غربی‌ها را به هم ریختند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: نیاز است رسانه‌ها در امر انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که بین مردم و مسئولان اتحاد و انسجام ایجاد شود.

بحرانی با بیان اینکه در شرایط فعلی اتحاد و انسجام بین مسئولان یک ضرورت است افزود: در کنار این وحدت باید مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم و جانبداری‌ها نیز صحیح و منطقی باشد.

وی خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی مفید، دقیق، جامع، تحلیل اوضاع ملی و منطقه‌ای از وظایف مهم رسانه‌هاست.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: در نظام اسلامی ایران کار زیاد شده و سم‌پاشی‌ها خیلی شده ولی در مورد کارهای انجام شده اطلاع‌رسانی خوبی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول