اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات کرمان تأکید کرد

اهتمام جدی رسانه‌ها بر امر انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیر خانه‌ مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با تأکید بر اهتمام جدی رسانه‌ها در امر انتخابات گفت: خانه مطبوعات از هیچ یک از کاندیداهای مجلس نهم حمایت نمی‌کند.

اهتمام جدی رسانه‌ها بر امر انتخابات

سید ‌ابراهیم یزدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در برهه‌ کنونی که لبه‌ تیز حملات دشمن در داخل و خارج از کشور به بحث انتخابات 12 اسفند معطوف است، رسالت مطبوعات و رسانه‌ها بیش از پیش خطیر است.

وی با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای موجود در استان کرمان‌ خاطر‌نشان کرد: اصحاب رسانه عزم خود را برای ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی جزم کنند و مطمئن باشند که امروز جبهه‌ دفاع از نظام و ارزش‌ها، بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات است که با زمینه‌سازی مطبوعات و رسانه‌ها، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، می‌توان دشمن را مأیوس کرد.

یزدی‌نژاد با اعلام اینکه خانه‌ مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند، گفت: معیار، میزان و شاخص شناخت کاندیدای اصلح در بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به روشنی مشهود و قابل استخراج است، لذا همه با معیار قراردادن این شاخص‌ها می‌توانند نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه مهم‌ترین بحث، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، خاطر‌نشان کرد: با احترام به همه‌ کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت می‌شوند، خانه‌ مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند و مبنای کار ما مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی شکوهمند، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول