اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

رسانه‌ها در پرشور کردن انتخابات تأثیرگذارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: رسانه‌ها در پرشور کردن انتخابات و حضور حداکثری مردم تأثیرگذار هستند.

رسانه‌ها در پرشور کردن انتخابات تأثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سیروس صابری امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران مطبوعات و خبرگزاری‌ها با مسئولان دستگاه‌ها و ستاد انتخابات اظهار کرد: در جلسه ستاد انتخابات استان قزوین با دعوت از فرمانداران شهرستان‌ها، مدیرکل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و سرپرستان رسانه‌ها و مطبوعات  درصدد  پذیرش  نقطه نظرات همه در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم و رسانه‌ها نیز در پر شور کردن انتخابات بسیار مؤثر هستند.

وی در ادامه به نقش رسانه‌ها و مطبوعات اشاره کرد و گفت: مسئولان و سردبیران رسانه‌ها باید توجه کنند که در این ایام با پرداختن به موضوعات انتخاباتی می‌توانند در جذب حداکثری مردم در انتخابات تاثیرگذار باشند لذا مطبوعات می‌توانند در امیدآفرینی در جامعه  کوشا باشند.

صابری ادامه داد: سه شنبه هفته جاری جلسه‌ای با حضور فرمانداران شهرستان‌ها و کاندیداهای محترم مجلس برگزار می‌کنیم که فرمانداران شهرستان‌ها بتوانند نقطه نظرات خود را به گوش کاندیداها برسانند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، افزود: ستاد تنظیم بازار مشغول فعالیت هستند و در فرمانداری‌ها پیگیری‌های لازم به منظور جلوگیری از احتکار کالاهای ضروری مردم به عمل می‌آید.

وی با تمجید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید مرد: حضور پرشورتر مردم در انتخابات 12 اسفند هم لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام علی قابل تصریح کرد:  فرمانداران در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی از طرف کاندیدهای نمایندگی مجلس وارد عمل شوند و مورد تخلف را به دستگاه‌های قضایی ارجاع دهند.

قابل با اشاره به اهمیت موضوع جذب حداکثری مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: صدا و سیما باید برنامه‌ای را تولید کند که در آن روند اخذ رأی از ابتدا تا انتها به صورت تصویری برای مردم نمایش داده شود، متأسفانه هیچ گاه برای مردم، روند سخت رسیدن رأی به صندوق و شمارش آرا نشان داده نشده است لذا شایسته است که صدا و سیمای استان قزوین در این رابطه ایفای نقش کند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین، ادامه داد: مردم فهیم استان قزوین باید بدانند چاپ تعرفه مانند چاپ اسکناس روند سخت و دشواری دارد.

وی در رابطه با برگه‌های تعرفه‌ها بیان کرد: افرادی که برای چاپ تعرفه حضور دارند در قرنطینه قرار می‌گیرند، همچنین لازم است که همگان بدانند مهری  که در تعرفه استان آبیک می‌خورد با مهر بوئین زهرا متفاوت است.

این مقام مسئول عنوان کرد: بازرسی‌ها باید در این ایام بیشتر شود تا محتکران نتوانند اجناس مورد نیاز مردم را  در انبارهای خود احتکار کنند.

فرماندار قزوین در ادامه این نشست با بیان چند مورد از آیین‌نامه عنوان کرد: در قانون و آیین نامه‌ها ابلاغ شده است که کلیه تراکت ها حداکثر باید با اندازه 10 × 15 طراحی و تولید شوند همچنین محل الصاق عکس‌های تبلیغاتی کاندیدها باید در محل مشخص که شهرداری‌ تعیین می‌کند نصب شود.

عباسعلی درافشان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین عنوان کرد: مردم فهیم استان قزوین با شناخت وظایف خود و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که حضور خود در پای صندوق‌های رأی را به اثبات می‌رسانند.

این مقام مسئول افزود: اعضای هیئت بازرسان از طبقات مختلف مردم استان انتخاب شده‌اند و همچنین جلسات توجیهی برای سر بازرسین از دوم تا هفتم اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

در ادامه جلسه سرپرست خبرگزاری فارس از مسئولان اجرایی خواست که در این ایام با حوصله بیشتری در همکاری با رسانه‌ها کوشا باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول