اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

سیاست حمایتی باید از رسانه‌ها در انتخابات صورت گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید سیاست انگیزشی و حمایتی از رسانه‌ها برای انتخابات مجلس صورت گیرد و استانداری باید در این زمینه پیش‌قدم باشد.

سیاست حمایتی باید از رسانه‌ها در انتخابات صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی صبح امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی نقش ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی در استان به ویژه برای دستگاه‌های اجرایی دارد و ضرورت داشت در زمینه انتخابات نشست ویژه‌ای داشته باشد.

وی بیان داشت: آخرین برگزاری انتخابات که ریاست جمهوری دهم بود، استان کرمان رتبه نخست را کسب کرد و اکنون مشارکت مطلوب وجود دارد و برای هر کرسی بیش از هشت نفر فعالیت می‌کنند و رسانه‌ها نقش اساسی را در زمینه مشارکت حداکثری دارند.

سعیدی عنوان کرد: 157 مطبوعه در استان کرمان فعالیت دارند که شامل 40 نشریه سراسری، 10 خبرگزاری، 40 سایت تأثیرگذار و بیش از 200 تشکل اثرگذار در انتخابات مجلس فعال هستند.

وی تصریح کرد: باید سیاست انگیزشی و حمایتی از رسانه‌ها برای انتخابات صورت گیرد و استانداری باید در این زمینه پیش‌قدم باشد.

سعیدی گفت: یارانه مطبوعات رشد لازم را ندارد و امکان حمایت مؤثر از رسانه‌ها نیست و ضریب کیفیت نیز در یارانه‌ها مدنظر قرار دارد.

وی ابراز داشت: باید بودجه استانی به منظور ارزیابی و رصد رسانه‌های استان کرمان تامین شود و رسانه‌های مطلوب مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: هزینه‌های چاپ نشریه‌ها افزایش یافته و این موضوع برخی نشریات را با مشکل مواجه کرده است.

سعیدی عنوان کرد: شهرداری‌ها باید مشارکت حداکثری در تبلیغات عمومی انتخابات داشته باشند و تابلوهای تبلیغاتی شهرداری به منظور ترغیب شهروندان مورد استفاده نهادها و دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: باید امکانات شهرداری‌ها در سراسر استان در راستای تشویق مردم در زمینه مشارکت حداکثری مورد استفاده قرار گیرند.

انهتای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول