اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

رسانه‌ها مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: رسانه‌ها مردم را به حضور گسترده و پر شور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشویق و ترغیب کنند.

رسانه‌ها مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی امروز در نشست با خبرگزاری‌های لرستان و شهرستان پلدختر گفت: فراهم کردن فضای با نشاط و تقویت مشارکت حداکثری از عواملی است، که رسانه‌ها باید به آن توجه کنند زیرا این مهم تقویت کننده انگیزه‌های ملی و دینی است.

وی تصریح کرد: مطبوعات و رسانه‌ها می‌توانند با تزریق روحیه امید در جامعه و آگاهی بخشی پاسخ دندان‌شکنی به یاوه گویان و فتنه گران بدهند.

فرماندار پلدختر حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات آتی را نشانه حساسیت مردم به سرنوشت خود دانست و گفت: استکبار برای کمرنگ کردن حضور مردم در این آزمون الهی نقشه کشیده و برنامه دارد، که مردم با حضور حداکثری خود در 12 اسفند بار دیگر توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارند.

رشیدی افزود: مجریان انتخابات این اطمینان را به مردم می‌دهند که از آرای مردم محافظت و صیانت کامل کنند و با ایجاد فضای رقابتی سالم زمینه حضور هرچه بیشتر مردم را در عرصه انتخابات فراهم می‌کنند.

وی انتخابات را تبلور اراده و خواست مردم دانست و گفت: مردم با تکرار خلق حماسه‌های گذشته پاسخ ترفندها و یاوه‌گویی دشمنان را می‌دهند.

وی عمل به قانون و برگزاری انتخابات را ملاک عمل مجریان انتخابات عنوان کرد و افزود: مجریان باید امکانات و محیط مناسب برای برگزاری انتخابات پر شور و گسترده فراهم کنند و رای دهندگان نیز با انتخاب فرد اصلح تکلیف خود را به نحو شایسته انجام دهند.

فرماندار پلدختر گفت: مردم به برگزارکنندگان انتخابات اعتماد داشته باشند، زیرا مجموعه اجرایی شهرستان  کاملاً مستقل است و تفاوتی ندارد، که چه کسی رای می‌آورد و راهی مجلس می‌شود، زیرا ما مجری انتخابات هستیم و برگزاری انتخابات آبرومند، عزت آفرین و دشمن شکن هدف مجریان انتخابات است.

وی افزود: عرصه انتخابات باید با نشاط باشد و عدالت محوری و امانت‌داری و حرکت در چارچوب قانون از مهم‌ترین وظایف دست اندرکاران انتخابات آتی مجلس است.

وی گفت: آنچه که موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای می‌شود، سلامت انتخاباتی و اعتمادسازی، رعایت قانون و داشتن مجریان توانمند و بی‌طرف  است.

رشیدی از برگزاری انتخابات سالم همراه با بی‌طرفی کامل در شهرستان پلدختر خبر داد و افزود: کاندیداهای نمایندگی مجلس آتی باید بر اساس عدالت و اخلاق عمل کنند و با گرم کردن تنور و فضای انتخابات اخلاق اسلامی را در انتخابات رعایت کنند، زیرا نامزدها به جای تخریب دیگران و مسایل تفرقه انگیز و مخدوش کردن پتانسیل رقبا، به معرفی توانمندی، ظرفیت و برنامه‌ها و نقاط مثبت خود بپردازند، زیرا تخریب کاندیداها در انتخابات در شان جامعه اسلامی نیست.

فرماندار پلدختر گفت: تبلیغات انتخاباتی باید حکیمانه باشد و کاندیداها اخلاق انتخاباتی و رقابت صحیح اسلامی را در انتخابات رعایت کنند و از هرگونه چالش بر سر راه انتخابات و آرای مردم خودداری کنند و انتخابات سالم را به نمایش بگذارند.

وی از کاندیداها خواست به کانون‌های ثروت و قدرت نزدیک نشوند و این مهم را مدنظر خود قرار دهند، زیرا که این مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، زیرا این گونه نمایندگان مجلس با حفظ استقلال وجودی خود می‌توانند نقش بسیار تأثیرگذاری در حفظ آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

رشیدی افزود: مردم با هوشمندی و حمایت قاطع از ولایت فقیه و  بر اساس ویژگی‌ها، ملاک‌ها و معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری نماینده خود را انتخاب و راهی مجلس کنند.

فرماندار پلدختر به خدمات دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: 580 طرح فرهنگی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی، ورزشی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 5 26 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی در دهه فجر امسال در پلدختر به بهره‌برداری رسید.

رشیدی افتتاح ساختمان مجتمع فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی، افتتاح فاز اول چشمه کوثر و آب‌رسانی به 19 روستا، افتتاح سالن ورزشی شهر معمولان، افتتاح ساختمان مرکز بهداشتی درمانی معمولان، کلنگ زنی طرح گازرسانی به دهستان مورانی و روستاهای کیان‌آباد تیمورآباد و افتتاح هنرستان 30 کلاسه در شهر پلدختر از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول