اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

عده‌ای مانع افزایش میزان یارانه‌های نقدی می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: محبوبیت دولت مورد حسد عده ای قرار گرفته و آن عده مانع از اجرای گام دوم و افزایش میزان یارانه های نقدی می شوند.

عده‌ای مانع افزایش میزان یارانه‌های نقدی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی در تبریز، با اشاره به مواضع کشورهای غربی در خصوص روی میز بودن گزینه حمله نظامی به ایران اظهار کرد: حمله نظامی تنها انداختن بمب به نقاط استراتژیک ایران نیست که نام سلطه به این راحتی در مورد آن صحبت می‌کند.

وی افزود: قدرت نظامی ایران به مراتب از سال 57 بیشتر شده و در صورتی که کوچک‌ترین تعرضی به خاک کشورمان صورت گیرد قادریم تا جواب آن را به شدیدترین شکل ممکن بدهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های گوناگون نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی گفت: با این وجود نه تنها جمهوری اسلامی ساقط نشده بلکه هر روز بر قدرت آن افزوده شده و در مقابل روز به روز پایگاه‌های غرب در منطقه از بین رفته است.

وی با بیان اینکه گذر زمان صلابت جمهوری اسلامی را ثابت کرده است، افزود: این صلابت زمانی خود را بیشتر نمایان می‌کند که بر دستیابی به فناوری هسته‌ای پافشاری می‌کنیم، در حالی که نظام سلطه دستیابی کشورها به انرژی هسته ای را منع می‌کند.

بیگی افزود: عضویت ایران در باشگاه هسته‌ای در شرایطی که با انواع محدودیت ها و تحریم ها مواجه است سرتاپای نظام سلطه را به سخره گرفته است.

وی به تصمیم اتحادیه اروپا به توقف خرید نفت از ایران اشاره و اضافه کرد: پس از این تصمیم مجلس شورای اسلامی موضوع عدم فروش فوری نفت به اروپا را مطرح کرد که استیصال کشورهای اروپایی را در پی داشت و این در واقع سیاست راهبردی جمهوری اسلامی است که هر تهدیدی را با تهدید پاسخ می‌دهد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش دولت در مسیر استمرار جهاداقتصادی را خاطرنشان کرد و افزود: بخشی از نظام توزیع ناعادلانه یارانه‌ها با اجرای گام اول هدفمندی یارانه‌ها از بین رفته و اجازه مدیریت هزینه‌ها به مردم داده شده و اکنون در آستانه اجرای گام دوم هستیم.

وی افزود: محبوبیت دولت مورد حسد عده‌ای قرار گرفته و آن عده مانع از اجرای گام دوم و افزایش میزان یارانه‌های نقدی می‌شوند.

وی ادامه داد: دولت معتقد است یارانه‌ها باید به مردم داده شود تا خود مردم این پول را در هر زمینه‌ای که نیاز بود هزینه کند و در واقع هدفمندی یارانه‌ها نماد دولت برای تحقق عدالت است.

 تمام مشکلات مردم ناشی از نقض قوانین است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در انتخاب نامزدها به میزان توانایی افراد در تحقق خواسته‌هایشان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف در راه مردم وجود دارد ناشی از نقص قوانین است که وظیفه تدوین آن بر عهده قوه مقننه است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول