اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

امروز ایران اسلامی پرچمدار فناوری‌های نوین در دنیا است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: ایران اسلامی امروز به برکت ایمان به توانایی‌های خود پرچمدار فناوری‌های نوین در دنیا است.

امروز ایران اسلامی پرچمدار فناوری‌های نوین در دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، رضا صدیقی اظهار داشت: با وجود اینکه قدرت‌های بزرگ استعماری سعی داشتند فناوری‌های مهم هسته‌ای، نانو و سایر تکنولوژی‌های جدید را انحصاری در اختیار آنها باشد اما دانشمندان جوان و نخبه دانشگاه‌های کشورمان با تحقیق و پژوهش خود این فناوری‌های جدید را با توان مهندسان و دانشمندان جوان خود بومی کردند.

وی گفت: بزرگ‌ترین شاخصه انقلاب ما این بود که جوانان ما برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نظام و انقلاب دست به تحقیقات ابتکاری در حوزه‌های مختلف زدند و با همت و پایمردی این جوانان نخبه توانستند علاوه بر تأمین نیازهای داخلی کشور در عرصه‌های مختلف و بومی‌سازی این دستاوردها و تحقیقات  را به دنیا صادر کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: دشمن باید بداند تحریم‌ها و تهدیدهای نابخردانه آنها تأثیری در اراده ملت ایران نداشته و همیشه گوش به فرمان ولایت آماده دفاع از کیان اسلامی و دستاوردهای انقلاب هستیم و هرچه این تحریم‌ها بیشتر اعمال می‌شود عزم ملت ایران در زمینه خودکفایی بیشتر نمایان می‌شود.

فرماندار اهر تأکید کرد: همچنان که ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امید دشمنان را به یأس مبدل کرده‌اند در 12 اسفند نیز با حضور میلیونی در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگانی اصلح و ولایتمدار شعور سیاسی و انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

وی، در ادامه جوانان را آینده‌سازان میهن اسلامی و سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: ایران اسلامی این افتخار و بالندگی را دارد که اکثر فناوری‌های نوین، نانو، انرژی هسته‌ای، هوا فضا و سایر دستاوردهای عظیم به دست محققان و پژوهشگران جوان آن جامه عمل پوشیده است.

صدیقی،از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در زمینه پیشرفت و توسعه دانشگاه در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی، فرهنگی و خدماتی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول