اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی 22 بهمن برافراشته شد

تصاویر شهدای هسته‌ای در دستان راهپیمایان البرز

خبرگزاری فارس: تصاویر دانشمندان شهید کشورمان که در حوزه انرژی هسته‌ای فعال بودند،‌ هم‌اکنون در دستان راهپیمایان البرزی قرار داشته و مردم خواستار واکنش نهادهای مدعی حمایت از حقوق بشر در قبال این ترورهای ناجوانمردانه هستند.

تصاویر شهدای هسته‌ای در دستان راهپیمایان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال تصاویری از شهدای دانشمند کشورمان از جمله شهید احمدی‌روشن و شهید رضایی‌نژاد به چشم می‌خورد که توسط راهپیمایان برافراشته شده است.

یکی از جوانان کرجی که تصویری از این دو شهید بزرگوار را در دست دارد،‌ به خبرنگار فارس می‌گوید: رهبری معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند که در شرایط فعلی جهاد علمی کمتر از جهاد نظامی نیست.

وی تصریح کرد: پیرو این فرمان ولی‌امرمان، بسیاری از جوانان در حوزه و دانشگاه به میدان آمده و برای خودکفایی و بومی‌سازی علمی تلاش کردند.

عزیز احمدی‌ با تأکید بر این که دستاوردهای مهم ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف چون انرژی هسته‌ای، هوا و فضا و تجهیزات دفاعی ثمره جهاد علمی جامعه دانشگاهی کشور است، گفت: دستان پلید استکبار و جوخه‌های ترور کشورهای غربی باز به کار افتاد و جوانان دانشمند کشورمان را به شهادت رساندند.

وی تأکید کرد: امروز ما با در دست گرفتن تصاویر این شهدای بزرگوار با رهبری خود پیمان می‌بندیم که راه آنها را ادامه داده و پرچمی که حضرت آقا بلند فرمودند را بر زمین نخواهیم گذاشت.

خبرنگار فارس از شهرستان‌های مختلف استان البرز گزارش می‌دهد که جوانان این استان در ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز تصاویر شهدای دانشمند کشورمان را در دست داشته و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار واکنش نهادهای مدعی حقوق بشر به این ترور‌های ناجوانمردانه هستند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول