اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس -2:

هر بسیجی یک بمب هسته‌ای است / یک 9 دی دیگر در پای صندوق‌های رای خلق می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس با بیان اینکه در روز دوازدهم اسفند به کوری چشم تمام دشمنان یک 9 دی دیگر در پای صندوق‌های رای خلق می‌شود، گفت: آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها از بمب هسته‌ای نمی‌ترسند از بچه‌ بسیجی‌های ما می‌ترسند که هر کدامشان یک بمب هسته‌ای هستند.

هر بسیجی یک بمب هسته‌ای است / یک 9 دی دیگر در پای صندوق‌های رای خلق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا باهنر در مراسم گرامیداشت سی‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که پنجشنبه شب از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین خیابان چهارمردان قم برگزار شد، اقتدار و استحکام انقلاب اسلامی ایران را مدیون امام و رهبری حکیم و امت وفادار دانست و ابراز داشت: پدیده بزرگ انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای عظیم در منطقه ایجاد کرد و کم‌کم موج این زلزله به گوش مردم منطقه رسیده و این موج ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: انقلاب ایران امروز همانند تیری است که از چله کمان رها شده و به سمت هدف خود در حرکت است به گونه‌ای که حتی تیرانداز هم نمی‌تواند این تیر را برگرداند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رمز پیروزی، موفقیت و استمرار نظام اسلامی و پیروزی‌های مستمر را وحدت امت و امام عنوان کرد و ابراز داشت: با حضور رهبری مومن و ‌زیرک و امتی وفادار، ما مطمئن هستیم این انقلاب روز به روز جلو می‌رود و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت ایران به سمت دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای گفت: در این جریانات بارها بهانه آوردند و قطع‌نامه صادر کردند و ایران را متهم به ساخت بمب هسته‌ای کردند و ما نیز بارها پاسخ داده‌ایم که ما نه به ساخت بمب اتمی اعتقاد داریم و نه به داشتن آن نیاز داریم.

وی تصریح کرد: البته آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها از بمب هسته‌ای نمی‌ترسند از بچه‌ بسیجی‌های ما می‌ترسند که هر کدامشان یک بمب هسته‌ای هستند.

باهنر گفت: با وجود تمام سنگ‌اندازی‌ها، با تلاش و همت دانشمندان جوان ایرانی امروز راکتور هسته‌ای تهران با سوخت تولید صد درصد داخلی ما در حال بارگزاری است و ایران جزو پنج کشور جهان است که می‌تواند اورانیوم با 20 درصد خلوص را به صفحه سوخت در راکتور هسته‌ای تبدیل کند.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا و اسراییل و سایر کشورهای استکباری از پیشرفت‌های علمی ایران ناراضی‌ و عصبانی هستند به همین دلیل قطعنامه‌های مختلف صادر کرده و تهدیدات، فشارها و تحریم‌های مختلفی علیه ایران اعمال می‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از بیانات قاطع مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران مبنی بر پاسخگویی محکم ایران به همه تهدید‌ها و حمایت از حزب‌الله لبنان و سایر کشورهایی که در مقابل اسراییل بایستند، خاطرنشان کرد: موضع گیری قاطع و شجاعانه مقام معظم رهبری باعث شد تا آمریکا از مواضع خود عقب نشینی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خصوصیات این دوره انتخابات این است که نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است.

باهنر با بیان اینکه در فتنه 88 یک اتفاق ظاهرا نوظهور بعد از 30 انتخابات در کشور رخ داد، اظهار داشت: در این انتخابات یک عده باختند اما به دلایل مختلف فکر کردند اگر در صندوق کم آوردند می‌توانند در خیابان‌ها حکومت را به دست آورند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس و ریاست جمهوری را باید با رای به دست آورد، ابراز داشت: خودخواهی، سبک‌سری، خودمحوری، خشک سری و توهم باعث فتنه 88 شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دو سه نفر تصور می‌کردند باید ببرند چون نبردند گفتند چون نبردیم انتخابات را بر هم می‌زنیم، این نخستین بار بود بعد از انقلاب که چنین اتفاقی افتاد.

وی در ادامه به گسترده شدن ابعاد فتنه در کشور اشاره کرد و یادآور شد: کمرنگ شدن شعار مرگ بر اسراییل در روز قدس و روی آوردند به شعار نه غزه نه لبنان، کمرنگ جلوه دادن شعار مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان و در نهایت حرمت شکنی عاشورا از جمله اقدامات فتنه گران پس از انتخابات بود.

باهنر با اشاره به حرمت عاشورا در بین ملت ایران اعم از مسلمان و غیر مسلمان اظهار داشت: مردم با حضور میلیونی خود در 9 دی جواب همه ناهنجاری‌ها و حرمت شکنی‌ها را دادند.

وی افزود: در روز 9 دی تنها آن 25 میلیون که به رئیس جمهور رای دادند نیامدند بلکه اکثریت آن 13 میلیون مابقی نیز که اقدامات فتنه گران را تایید نمی‌کردند به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را نسبت به اقدامات فتنه‌گران اعلام کردند.

وی با اشاره به تلاش آمریکا، اسراییل و فتنه‌گران برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند ثابت کنند که مردم بعد از جریانات سال 88 از نظام برگشتند و نظام را قبول ندارند بنابراین در این انتخابات شرکت نمی‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان‌شاءالله در روز دوازدهم اسفند به کوری چشم تمام دشمنان اسلام و انقلاب یک 9 دی دیگر در پای صندوق‌های رای خلق می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول