اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد خبر داد

تلاش 80 رسانه بیگانه برای دلسرد کردن مردم از نظام

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: 80 رسانه بیگانه برای ایجاد تفرقه و دلسرد کردن مردم از نظام و به ابتذال کشاندن جوانان تلاش می‌کنند.

تلاش 80 رسانه بیگانه برای دلسرد کردن مردم از نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و بسیجیان حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) این شهرستان، اظهار داشت: ایران اسلامی، اقتدار و عظمت خود را با تلاش دانشمندان ایرانی در زمینه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته انرژی صلح آمیز هسته‌ای به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه همه این موفقیت‌ها مدیون نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه است، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که از اندیشه الهی حضرت امام خمینی(ره) نشات گرفته و با دم مسیحایی خلف صالح آن امام عظیم‌الشان، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) بقا یافته و جامعه را به سمت کمال و سعادت به پیش می‌برد.

دلدار با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای قدرت‌های استکباری بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: این تحریم‎ها در مدت بیش از سه دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نتوانسته مردم مومن و ولایت‌مدار ما را از پای درآورد و به برکت همین ولایت‌مداری و بصیرت در آینده نیز تأثیری نخواهد داشت.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد فشارهای بیگانگان را موجب خودکفایی کشور دانست و گفت: استقلال امروز کشور مایه عزت و اقتدار ملت است.

وی در ادامه به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: هر رای مردم تیری به سمت دشمن است و حضور حداکثری ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث دلگرمی دوستان انقلاب و یاس و نومیدی دشمنان خواهد شد.

دلدار از تلاش 80 رسانه بیگانه برای ایجاد تفرقه و دلسرد کردن مردم از نظام و به ابتذال کشاندن جوانان نام برد و گفت: وصیت و پیام شهدای انقلاب و دفاع مقدس در وحدت بین مردم و نظام و قطع شریان‌های وابستگی به شرق و غرب خلاصه می‌شود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خاص امروز کشور به نظر می‌رسد این دوره از انتخابات از ویژگی‌های مهمی برخوردار بوده و وظیفه تک تک ماست که با شرکت فعالانه و با مشارکت حداکثری خود این بار نیز مثل همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس و ناامید کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول