اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل خبر داد

تشکیل کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی و سر و سامان دادن ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کمیته‌های زیر مجموعه این ستاد فعالیت خود را آغاز کردند.

تشکیل کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای ستاد تسهیلات سفرها در اردبیل اظهار داشت: در حالی که یک ماهی به آغاز زمان سفرهای نوروزی باقی مانده است کمیته‌ها و مجموعه‌های عملیاتی و اجرایی این ستاد شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی ابراز داشت: امسال در یک تدارک گسترده هم در حوزه نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری سعی داریم برای مسافران نوروزی زمینه سفر مطلوب و شایسته را مهیا کنیم که در این باب تمام دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی به میدان آمده‌اند تا در این باب همه زیرساخت‌ها را مهیای حضور میلیونی گردشگران کنیم.

این مسئول ادامه داد: تلاش می‌کنیم با همکاری جمعیت هلال احمر، پلیس راه، راه و ترابری، شهرداران و مجموعه‌های اجرایی و خدماتی با راه‌اندازی مجموعه‌های مختلف راهنمای مسافر، گشت‌های هدایت و گروه‌ها و اکیپ‌های نظارتی سفر ایمن و خاطره‌انگیزی را برای هموطنان‌مان در این استان رقم بزنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آمادگی برای توزیع هزاران اقلام راهنمای سفر و همچنین آماده‌سازی مراکز خدماتی، پذیرایی و اقامتی به شکل آبرومند خبر داد و ابراز داشت: در این ایام تمام موزه‌ها و فضاهای تاریخی، باستانی، گردشگری و اماکن دیدنی استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند تا مسافران و گردشگران با تاریخ و فرهنگ با اصالت این دیار بیشتر آشنا شوند.

وی همچنین از رایزنی با آموزش و پرورش برای مهیا کردن فضاهای خالی مدارس و خانه‌های معلم برای اسکان مسافران متعدد و همچنین هماهنگی با صاحبان مجتمع‌های آبگرم و مناظر دل‌انگیز طبیعی با هدف انجام خدمات گسترده‌تر خبر داد.

این مسئول بیان داشت: در کنار این امر با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت بازرسی‌ها از واحدهای اقامتی، پذیرایی و گردشگری انجام می‌شود تا گران‌فروشی و اقدامات نامناسب ارائه خدمات را شاهد نباشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: در طرح گردشگری نوروزی که همه مجموعه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا اسباب یک سفر ایمن را فراهم آورند پلیس نیز با فعالیت‌های خود امنیت را برقرار کرده و با استقرار در جاده‌ها و محورهای مختلف سعی خواهد کرد رضایت مردم را فراهم آورد.

وی در پایان ابراز داشت: در تعطیلات نوروزی امسال بیش از 20 هزار تخت اقامتی شامل هتل، متل، هتل‌آپارتمان و برخی اماکن اقامتی پذیرای گردشگران نوروزی خواهند بود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول