اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف تاکید شد

لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بر لزوم توجه بیش از پیش دستگاه‌های مختلف نسبت به احیای این دو فریضه الهی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید شد.

لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم در این جلسه خواستار تقدیر از نهادها و ادارات و همچنین گروه‌هایی که به صورت خودجوش در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند، شد.

وی ابراز داشت: تمام اموری که در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از نابسامانی‌ها انجام می‌شود باید در جلسه سیاستگذاری ستاد مطرح شود تا با ارائه راهکارها و تصویب مصوبات مورد نیاز، بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار قم نیز در این جلسه از گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر که جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه را به طور خودجوش در راستای احیای این دو فریضه سازماندهی کرده است، تشکر کرد و خواستار حمایت بیشتر از این تشکل‌ها شد.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم نیز در این جلسه به تشریح فعالیت‌های این معاونت در ایام تعطیلات نوروز 91 پرداخت و تاکید کرد: این معاونت در تعطیلات نوروز با اعزام مبلغ به بوستان‌ها و استراحتگاه‌های زائران حضرت معصومه(س) برای گسترش تبلیغات معنوی و تذکر لسانی اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این معاونت در تبلیغات شهری با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف و... فعالیت چشمگیری خواهد داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: معاونت فرهنگی ستاد احیا به فضل الهی با اهدای بسته‌های فرهنگی و ایجاد ایستگاه‌های پرسش و پاسخ و کلبه‌های نور در بوستان‌ها و مراکز حضور زائران و همچنین برگزاری مسابقه قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان چهره معنوی به شهر خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام حسین احمدی معاون ادارات و کارخانجات این ستاد نیز در سخنانی اظهار داشت: فرمانداری قم از تمام گروه‌های مردمی که در راستای احیای این دو فریضه الهی فعالیت می‌کنند حمایت خواهد کرد.

محمد دلبری شهردار قم نیز در این جلسه تاکید کرد: شهرداری قم تبلیغات فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند و تبلیغات امر به معروف را در فعالیت‌های تبلیغی خود گنجانده است.

وی تاکید کرد: شهرداری با تکدی‌گری که چهره شهر قم را مخدوش کرده است مقابله می‌کند و در صورت مشاهده و گزارش شهروندان، برای جمع‌آوری متکدیان اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول