اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد

ضرورت استقرار نمایندگان بیمه در پایگاه‌های نوروزی

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استقرار نمایندگان شرکت‌های بیمه در پایگاه‌های نوروزی مستقر در سطح استان تأکید کرد.

ضرورت استقرار نمایندگان بیمه در پایگاه‌های نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی ظهر امروز در نخستین نشست ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی این استان، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و ضرورت برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی این استان در راستای جذب بیش از پیش مسافر و گردشگر به این استان لازم است تا یک هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی این استان به‌وجود آید.

وی افزود: برهمین اساس لازم است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی اطلاعات کاملی از خدمات قابل ارائه از سوی دستگاه متبوع خود را در قالب یک بروشور آماده و در اختیار مسافران نوروزی قرار بدهند.

عنابستانی ادامه داد: تهیه بروشورهای مستقل از سوی ادارات باید متوقف شود و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان تمام اطلاعات مورد نیاز گردشگران و مسافران را اعم از لیست مراکز اقامتی، واحدهای صنفی، واحدهای امدادرسانی و پایگاه هلال احمر را در این مجموع زیبا و نفیس گردآوری و در اختیار گردشگران قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری استان چهارمحال و بختیاری را جزو 10 منطقه برتر گردشگری کشور معرفی کرد و گفت: باید فضایی در این استان ایجاد شود تا هنگام ورود مسافران و گردشگران این فضای دل‌انگیز برای مسافران ایجاد شود.

وی بر ضرورت استقرار نمایندگان شرکت‌های بیمه در پایگاه‌های نوروزی مستقر در سطح استان تأکید کرد و گفت: شرکت‌های بیمه باید یک ساختار ویژه نوروزی داشته باشند و با طراحی یک سیستم دائمی در طول روزهای تعطیل و 24 ساعته در خدمت مسافران نوروزی در پایگاه‌های نوروزی مستقر شوند.

عنابستانی با اشاره به نقش دهیاران در جذب گردشگران به این استان، گفت: دهیاری‌ها در ماندگاری مسافران نوروزی نقش بسزایی دارند.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا این استان را به عنوان مقصد گردشگری کشور معرفی کنیم، باید همه تلاش‌ها را بکار بگیریم تا علاوه بر معرفی شایسته این استان رتبه گردشگری استان همچنان محفوظ بماند. 

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به اینکه سفرهای نوروزی تراکم جمعیتی در زمان معینی است و برای اینکه میزبانی شایسته‌ای صورت پذیرد، باید در برنامه‌ریزی‌ها تمامی دستگاه‌ها و متولیان امر به صورت مشارکتی در خدمات‌رسان بهینه به گردشگران و مهمانان و جلب خاطر آنها تلاش کنند. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول