اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهران:

مهران آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار مهران گفت: مهران آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است.

مهران آماده استقبال از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام ولی‌‌‌الله حیاتی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مهران اظهار داشت: این شهرستان با اندیشیدن تدابیر لازم آمادگی خود را برای استقبال از مسافران نوروزی اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی طی هفته‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را برای توسعه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تدوین کرده که به مرور تا آخر سال جاری این برنامه‌ها تدوین و اجرایی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای ارائه خدمات و رفاه حال مسافران و گردشگران در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

حیاتی تصریح کرد: افزایش ظرفیت اقامت گردشگران در شهرستان و تشکیل گروه‌های ویژه هدایت مهمانان نوروزی در ورودی و خروجی شهرهای مهران و صالح‌آباد از مهم‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌روند که توسط مسئولان و کارشناسان این دستگاه در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تدوین و اجرایی شده است.

فرماندار مهران اذعان داشت: شهرستان مرزی مهران دارای اماکن متبرکه و بقاع مقدسی است که عمده‌ترین آن شامل امامزاده علی‌صالح(ع) و امامزاده سیدحسن(ع) بوده که از دیرباز به عنوان پناهگاه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیز شناخته شده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول