اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفندماه سال‌جاری صورت می‌گیرد

آغاز فعالیت کمیته آمار ستاد تسهیلات نوروزی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته آمار ستاد دائمی تسهیلات نوروزی این استان از تاریخ 25 اسفندماه سال‌جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

آغاز فعالیت کمیته آمار ستاد تسهیلات نوروزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی پیش ازظهر امروز در نخستین نشست ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی این استان، اظهار داشت: ثبت تعداد مسافران ورودی به استان، تعداد مسافران اقامت کننده و تعداد آمار بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی این استان از جمله وظایف اصلی کمیته آمار است.

وی کمبود نیروهای سازمانی را از جمله مشکلات فراروی این کمیته برشمرد و گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شبکه بهداشت و درمان، اداره‌کل تعزیرات حکومتی و فرمانداری شهرستان‌های اعضای تشکیل دهنده کمیته آمار این استان است.

ریاحی با بیان اینکه کمیته آمار این استان از تاریخ 25 اسفندماه سال‌جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: این کمیته به‌مدت 20 روز کاری فعالیت خود را تا تاریخ 14 فروردین ماه ادامه خواهد داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمیته‌های زیر مجموعه کمیته آمار این استان، گفت: کمیته سفر، کمیته اقامت، کمیته نظارت و کمیته اقامت و گردشگری چهار کمیته زیر مجموعه کمیته آمار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای اسکان و استراحت مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای توسط کمیته اسکان در نظر گرفته شده‌ است، گفت: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و خدمات‌رسان و به کمک بخش‌های خصوصی زمینه‌ای فراهم خواهد شد که این استان با آمادگی کامل و شایسته‌ای و بهتر از سال‌های گذشته به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می‌رود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول