اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تقویت بنیه دفاعی دانش‌آموزان

رزمایش پدافند غیر عامل در مدارس زاهدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش پدافند غیر عامل با هدف تقویت بنیه دفاعی و آموزشی دانش‌آموزان در مدارس شهرستان زاهدان برگزار شد.

رزمایش پدافند غیر عامل در مدارس زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان امروز در برگزاری این رزمایش ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: آموزش و آشنایی دانش‌آموزان با پدافند غیر عامل یک ضرورت است.

عباسعلی میری بنجار افزود: تجارب جنگ‌های قرن بیستم نشان داده که بیشترین تلفات انسانی از کشورها در جنگ‌ها بوده و عمدتاً به دلیل پدافند ضعیف بوده است.

وی جنگ‌های آینده را اطلاعاتی و فناوری عنوان کرد و بیان داشت: جامعه ما باید به سمت پدافند غیر عامل برود تا بتوانیم در آینده در مقابل تهدیدات دشمنان مقابله کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه پدافند غیر عامل گفت: اگر خدای ناکرده اتفاقی برای کشورمان بیفتد باید جوانان ما بدانند که در این مورد چه کاری انجام دهند و چگونه به دیگران کمک کنند.

میری بنجار خاطرنشان کرد: چنانچه تمام امکانات نظامی را در اختیار داشته باشیم باز هم برای مقابله با دشمنان بیشترین نقش را پدافند غیر عامل خواهد داشت.

در پایان مراسم به به صدا درآمدن آژیر خطر، رزمایش پدافند غیر عامل به صورت نمادین و عملی آغاز و گروه‌های شرکت کننده وظایف خود را تمرین و انجام دادند.

مراسم محوری این رزمایش با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده، سازمان آتش‌نشانی، هلال‌احمر و ادارات آموزش و پرورش در هنرستان فنی و حرفه‌ای حضرت علی‌اکبر (ع) زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول