اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

تشکیل 7 کمیته استقبال از مسافران نوروزی در باشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان باشت با اشاره به آمادگی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی، از تشکیل هفت کمیته برای استقبال از مسافران و گردشگران در باشت خبر داد.

تشکیل 7 کمیته استقبال از مسافران نوروزی در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، با هدف آمادگی و هماهنگی برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در باشت برگزار شد.

در این نشست که در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی باشت برگزار شد، فرماندار و امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان باشت حضور داشتند.

فرماندار باشت در این نشست اظهار داشت: شهرستان باشت به دلیل بهار زودرس و طبیعت زیبا همه ساله در اواخر زمستان و فصل بهار به خصوص در ایام نوروز میزبان خیل عظیم مسافران و گردشگران است.

وی بیان داشت: وجود جاذبه‌های تاریخی و باستانی، بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌الزیاره و جاذبه‌های گردشگری طبیعی شهرستان باشت را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در ایام نوروز تبدیل کرده است.

رئیس شورای اداری باشت با بیان این‌که هفت کمیته برای استقبال از مسافران نوروزی تشکیل شده است، ابراز داشت: کمیته امنیت و انتظامات، کمیته اسکان، خدمات، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بهداشت و درمان، حمل و نقل و ارزیابی و عملکرد، کمیته‌هایی بوده که در این شهرستان تشکیل شده است.

قلی‌پور با اشاره به این‌که مسئولان کمیته‌ها مشخص شده و ابلاغ آن‌ها صادر شده، افزود: مسئولان کمیته‌ها باید کمیته‌های تخصصی را تشکیل دهند و مقدمات لازم برای خدمات‌رسانی را فراهم کنند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان باشت، فراهم نمودن مکان و فضا برای اسکان خانواده‌ها در ایام نوروز را یادآور شد و افزود: برای اسکان مسافران چندین فضای آموزشی و سالن و مهمان‌سرا در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که هرگونه حفاری و کنده‌کاری در سطح شهر از اول اسفندماه ممنوع است، ابراز داشت: شهرداری باید نسبت به ترمیم نقاط کنده‌کاری شده اقدام کند و اداره برق نیز نسبت به روشنایی معابر اقدام لازم را به عمل آورد.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی بیشتر مانور نیروهای خدمات‌رسان عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در 25 اسفند برگزار می‌شود.

فرماندار باشت بیان داشت: ادارات باید لیست کشیک نیروهای خود را به منظور هماهنگی بیشتر به ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ارائه دهند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول