اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

فداییان ولایت همواره جان در راه نظام فدا خواهند کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا در پیامی به مناسبت عروج شهادت‌گونه پاسدار رسول اسماعیلی که شب گذشته پس از دیدار جمعی از مردم آذربایجان‌شرقی بر اثر تصادف به لقاالله پیوست وی را نمونه‌ای از فداییان ولایت دانست.

فداییان ولایت همواره جان در راه نظام فدا خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی‌اکبر پورجمشدیان امروز و به دنبال عروج شهادت‌گونه پاسدار رسول اسماعیلی فرمانده حوزه یک الحدید سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا و مسئول کارو‌ان کارگری بیعت با ولایت استان که دیروز در بازگشت از ماموریت بیعت با ولایت به لقالله پیوست در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار فارس قرار داده شد، آورده است: آذربایجان مهد و دیار عاشقان ولایت است و پیشینه و گذشته این سرزمین حکایت‌گر شور، شعور، افتخار و سربلندی ملتی است که درس عزت و سرافرازی را از دانشگاه بزرگ و جاویدان عاشورا آموخته‌اند.

وی افزوده است: قیام 29 بهمن تبریز سندی ارزشمند برای تجلی ایمان و شعور مردم متدین آذربایجان‌شرقی در مراسم بیعت با ولایت روز 26 بهمن در آستانه سالروز قیام 29 بهمن سال 56 مظهر ایمان، اخلاص، اقتدار و صلابت مردم آذربایجان بود.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرده است: خبر عروج افسر جوان و فرزانه لشکر مخلص خدا سروان پاسدار رسول اسماعیلی فرمانده حوزه یک الحدید بسیج کارگری سپاه عاشورا و مسئول کاروان کارگری بیعت با ولایت در بازگشت از ماموریت موجب تالم و تاثر قلبی رزمندگان عاشورایی آذربایجان شد.

پورجمشیدیان اضافه کرده است: مرحوم اسماعیلی جوانی پرتلاش، مخلص و ولایی بود که همیشه برای خدمت به اسلام و مسلمین از همه سبقت می‌گرفت، این جوان پرکار الگو برای جوانان کشور است.

براساس گزارش فارس، دیشب هنگام بازگشت کا‌روان کارگری بیعت با ولایت از تهران خودروی فرمانده حوزه یک الحدید بسیج کارگری سپاه عاشورا در منطقه زنجان تصادف کرد که موجب فوت وی و زخمی شدن سرنشینان خودرو شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول