اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ولایت‌مداری رمز موفقیت ایرانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبری رمز موفقیت ایرانیان در عرصه‌های بین‌المللی است.

ولایت‌مداری رمز موفقیت ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته ثابت کردند از ولی‌فقیه و پیشوای خود حمایت کردند و در برابر تحریم‌ها مولای خود را رها نکردند.

وی با تأکید بر تبعیت از ولایت‌فقیه، ‌تصریح کرد: هر روز ملت ایران و مسئولان بیشتر از روز گذشته از انقلاب، اسلام و آرمانها و اهداف والای شهدا حمایت کرده و نگذاشتند ولی امر آنها تنها بماند.

این مسئول افزود: رسانه‌ها و مردم پشت سر ولایت و رهبری هستند و این ولایت‌مداری در سالهای آینده نیز حفظ خواهد شد.

باقری با اشاره به آمادگی ملت ایران در برابر دفاع از ارزشهای انقلابی، گفت: در راه انقلاب مردم آماده‌اند جان خود را بدهند و همانطور که تا کنون در برابر آمریکا و اسرائیل گردن خم نکرده‌اند از این پس نیز هیچگاه در برابر این توطئه‌ها گردن خم نمی‌کنند.

وی اعلام کرد: ما اهل کوفه نیستیم تا رهبر تنها بماند؛ ما اهل ایرانیم و دنیا به ایرانی بودن ما افتخار می‌کند و هر چند برخی هجمه‌ها وجود دارد که جیره خواران آمریکا و اسرائیل در آن نقش دارند ولی ایران اسلامی به واسطه داشتن مردمی ولایت‌مدار این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

این مسئول اعلام کرد: دنیا از ایران الگو می‌گیرد و امروزه ما ایرانیان درسی که از خون شهدا گرفته‌ایم را به دنیا صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/ر30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول