اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد

هزینه 100 میلیون تومانی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از در برداشتن هزینه 100 میلیون تومانی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان برای ارگان‌های برگزار کننده خبر داد.

هزینه 100 میلیون تومانی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، خادم‌علی تهذیبی صبح امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده آبادان اظهار کرد: جمعیت بسیاری در این همایش شرکت کرده که این موضوع علاقه‌مندی مردم آبادان به مقوله ورزش و سلامتی را نشان می‌دهد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: از 10 روز قبل درگیر آماده‌سازی و هماهنگی برای برگزاری این مراسم بودیم که در این میان نباید از برگزاری جلسات مکرر در فرمانداری ویژه شهرستان و فرامین امام جمعه محترم آبادان به سادگی گذشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از مقدار هزینه اختصاص یافته برای برگزاری این همایش گفت و افزود: اگر جوایز را نیز به میزان مبالغ اضافه کنیم چیزی حدود یک صد میلیون تومان از سوی ارگان‌های برگزار کننده همایش بزرگ خانوادگی در آبادان هزینه شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که با نام‌گذاری جاده ساحلی آبادان به جاده سلامت، هر چه بیشتر از گذشته به نهادینه‌سازی ورزش‌های همگانی در این شهرستان کمک کنیم.

تهذیبی در پایان ضمن تقدیر از سیمای مرکز آبادان تصریح کرد: بار اصلی پخش زنده این همایش بزرگ از شبکه سوم سیما برعهده سیمای مرکز آبادان بوده که تلاش پرسنل این ارگان نیز قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول