اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در سیستان‌ و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان ورزش و جوانان سیستان ‌و بلوچستان گفت: صبح امروز همایش بزرگ پیاده‌روی در استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور چند صد هزار نفری مردم این استان برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، دادخدا شاهوزایی در این همایش اظهار داشت: مردم سیستان‌ و بلوچستان مردمی غیور، فهیم، آگاه و ورزشکار هستند که در تمام صحنه‌ها پشتوانه انقلاب بوده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 123 پروژه‌ ورزشی در این استان در حال احداث است.

شاهوزایی به طرح‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر چهار سالن ورزشی سرپوشیده و چهار زمین روستایی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به خدمات دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی از جمله برق‌رسانی به روستاها، آبرسانی، راه‌آهن و ... در این استان به منظور رفع محرومیت انجام شده است.

فرماندار زاهدان هم خدمات نظام مقدس جمهوری در استان سیستان و بلوچستان را بسیار باشکوه و عظیم عنوان کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پروژه‌های بزرگ و ارزشمندی در طول 33 سال گذشته در این استان انجام شده است.

لطیف صادقی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از این استان در دستور کار نظام قرار دارد گفت: پروژه عظیم گازرسانی به سیستان و بلوچستان مهمترین طرحی است که دولت آن را در استان سیستان‌ و بلوچستان با توجه به دلیل نبود منابع گازی اجرا کرده است.

وی گفت: به برکت خدمات دولت، این استان وصل به شبکه سراسری گاز شده و این پروژه از عسلویه تا ایرانشهر اجرا و در حال اجرای لوله‌گذاری به سمت مرکز و شمال استان است.

همایش بزرگ پیاده‌روی در سیستان ‌و بلوچستان با حضور چند صد نفری مردم ورزش‌دوست زاهدان برگزار و به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش شد.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول