اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر

همایش پیاده‌روی بانوان در جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری جیرفت گفت: در ایام‌الله دهه فجر همایش پیاده‌روی و مسابقه دو و میدانی بانوان در محل پارک ولیعصر جیرفت برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی بانوان در جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، شفیقه شفیعی عصر امروز در کمیسیون بانوان شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر این کمیسیون اظهار داشت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان با همکاری کانون سبزواران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر از مؤسسه « تولد دوباره» بازدید انجام می‌شود، افزود: برگزاری ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در محل سالن شهید زحمتکشان این شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

شفیعی دیدار با خانواده‌ شهدا را از دیگر برنامه‌های این کمیسیون ذکر و تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا و همچنین گلزار شهدای گمنام نیز در دهه فجر سال جاری انجام می‌شود.

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری جیرفت بیان کرد: برگزاری دعای کمیل به یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در محل مسجد جامع، مسابقه حفظ سوره «فجر» و ختم قرآن در محل مکتب الزهرا (س) از جمله برنامه‌های معنوی این کمیسیون است.

شفیعی با اشاره به اهدای خون توسط بانوان بیان داشت: با پزشکان شهرستان جیرفت برای ویزیت رایگان بانوان در ایام دهه فجر هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با توجه به اینکه 21 بهمن‌ ماه از بانوان ورزشکار در مراسم نماز جمعه تجلیل به عمل می‌آید، عنوان کرد: در ایام‌الله دهه فجر، همایش پیاده‌روی و مسابقه دومیدانی بانوان در محل پارک ولیعصر شهر جیرفت برگزار می‌شود.

عضو شورای شهر جیرفت خاطرنشان کرد: دیدار اعضای کمیسیون بانوان ستاد دهه فجر با امام جمعه و فرماندار شهرستان جیرفت از دیگر برنامه‌های این کمیسیون است.

وی اذعان کرد: این کمیسیون از تمام بانوان شهرستان جیرفت برای شرکت در مراسم باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین مبارزه با استکبار جهانی و امریکای جنایتکار دعوت می‌کند.

شفیعی گفت: نمایشگاه «نماز و انقلاب» و همایش «حجاب و عفاف» از دیگر برنامه‌های کمیسیون بانوان ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت است.

وی با اشاره به حضور گسترده بانوان در تمام عرصه‌ها اظهار داشت: بانوان شهرستان جیرفت مانند همیشه با مشارکت خود در انتخابات اسفند ماه جاری وفاداری خود به این نظام و انقلاب را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول