اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان شهر سالم و شهروند سالم انجام شد

برگزاری ‌همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم‌

خبرگزاری فارس: یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی امروز با استقبال کم نظیر مردم ورزش دوست استان قم برگزار شد.

برگزاری ‌همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های پیاده‌روی در مقایسه با دوره‌های گذشته و سومین همایش برگزار شده در سال جاری به شمار می‌رود که امروز به یمن فرا رسیدن ایام دهه مبارکه فجر و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و با شعار شهر سالم و شهروند سالم با حضور جمعیت زیادی از دوستداران ورزش و همچنین مسئولان استان قم برگزار شد.

حضور عباس‌ جهان‌بینی و رسول منعم به همراه بسیاری از کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم که متولیان برگزاری چنین همایش‌هایی هستند و همچنین محمد دلبری شهردار قم، موجب شده بود تا بسیاری از خانواده‌ها نیز با لباس‌های ورزشی و دلگرمی بیشتر در این همایش حضور پیدا کنند.

 

* پیاده‌روی با شعار شهر سالم و شهروند سالم

شرکت‌کنندگان در یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح حرکت خود را با در دست داشتن پلاکاردی با همین مضمون، از مقابل مجموعه بزرگ ورزشی شهید جعفر حیدریان قم آغاز کرده و تا بوستان تفریحی ورزشی علوی قم پیاده‌روی کردند.

با توجه به اینکه فاصله مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان علوی نزدیک به هشت کیلومتر است، خانواده‌های ورزش دوست قمی هشت کیلومتر مسیر رفت و همین مسافت را در مسیر برگشت پیاده‌روی کردند تا یک روز مفرح را با ورزش پشت سر بگذارند.

 

* حضور مسئولان استان قم در جمع مردم ورزش‌دوست

همانند همایش‌های دوره‌های قبل، حضور مسئولان استان قم در یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم نمود داشت و در واقع این حضور همه‌جانبه مسئولان استان قم بود که حتی برخی از آنها با لباس‌های ورزشی در جمع مردم حضور یافتند و مردم را به حضور بیشتر در یازدهمین همایش ترغیب کرده بود.

شهردار قم، مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان قم، برخی مسئولان نیروی انتظامی، حضور در جمع مردم ورزش دوست قم را به استراحت در یک روز تعطیل ترجیح داده و در یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی  حضور داشتند.

 

* اهدای کمک هزینه سفرهای زیارتی به جای خودروی پراید

در پایان یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم، آیین قرعه‌کشی نیز با حضور مسئولان حاضر در همایش انجام شد و بر خلاف دوره‌های قبل که وجود یک دستگاه خودروی پراید جلب توجه می‌کرد، این بار به جای خودرو انواع و اقسام کمک هزینه‌های سفر به خانه خدا، عتبات عالیات، سوریه و مشهد مقدس بر اساس قرعه به مردم ورزش دوست قم تعلق گرفت.

همچنین صدها دستگاه دوچرخه از سوی شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی استان قم که در این همایش حضور داشتند از جمله هدایایی بود که علاوه بر هدایای در نظر گرفته شده در یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی استان قم به این هدایا اضافه شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول