اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور 100 هزار نفری آبادانی‌ها در همایش پیاده‌روی خانوادگی

شیرازی: همایش پیاده‌روی گل سرسبد فعالیت ورزش‌های همگانی در آبادان بود

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در آبادان، گل سرسبد فعالیت‌های اخیر هیئت ورزش‌های همگانی در این شهرستان بود.

شیرازی: همایش پیاده‌روی گل سرسبد فعالیت ورزش‌های همگانی در آبادان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی صبح امروز با حضور در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان اظهار کرد: از مردم آبادان به خاطر حضور 100 هزار نفری خود در این همایش بی‌نظیر تشکر می‌کنم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بی‌شک برای برگزاری این گردهمایی باشکوه حمایت‌های فرمانداری ویژه شهرستان و رهنمودهای امام جمعه فرهیخته آبادان کمک بسیاری به ما کرد.

شهردار آبادان با اشاره به فعالیت‌های اخیر ورزش‌های همگانی در آبادان افزود: در روزهای تعطیل اعیاد و جمعه‌ها به شکل اختصاصی به رشته‌های خاص همگانی همانند طناب‌کشی، طناب‌زنی، دارت، ماهیگیری و دوچرخه‌سواری پرداخته که البته همایش پیاده‌روی بزرگ امروز گل سرسبد این فعالیت‌ها بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در چند ماه فعالیتم در آبادان به کمک منطقه آزاد اروند چهار زمین چمن مصنوعی را در این شهرستان افتتاح کرده و روزهای آینده نیز سه زمین دیگر نیز به این تعداد افزوده می‌شود.

رئیس هئیت ورزش‌های همگانی آبادان تصریح کرد: بعد از افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی، اولین لیگ محلات آبادان را با استقبال بسیار خوب و حضور 78 تیم برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: روز یک‌شنبه مسابقات فینال و نیمه‌نهایی این لیگ را برگزار می‌کنیم که با مساعدت صدا وسیمای آبادان این بازی‌ها را به شکل زنده از سیمای این مرکز تماشا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول