اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهان‌بینی خبر داد

برگزاری یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دهه فجر در قم خبر داد.

برگزاری یازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم
عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان همچون سایر نهادها و ارگان‌های دولتی برای گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی در نظر دارد.
وی ادامه داد: این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی در نظر دارد که شامل بخش‌های متنوع همگانی‌، قهرمانی و فرهنگی است که در رشته‌های مختلف ورزشی در طول این ایام فرخنده به انجام خواهند رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه دهه مبارک عنوان کرد و افزود: این همایش با همکاری بخش‌های مرتبط و با توجه به استقبال و علاقمندی مردم ورزش دوست قم در دهه فجر برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌ در رشته‌های مختلف ورزشی در این ایام با عنوان جام فجر و گرامیداشت دهه مبارک فجر نامگذاری خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در بخش فرهنگی نظیر یادواره شهدای ورزشکار استان، همایش اخلاق در ورزش و تجلیل از قهرمانان ورزش قم به انجام می‌رسد.
جهان‌بینی با اشاره به علاقمندی مردم و شهروندان قم به برنامه‌های ورزش همگانی و به خصوص پیاده‌روی‌های خانوادگی‌ تصریح کرد: از سال 1387 که نخستین بار همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار شد، خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب مردم از این همایش بزرگ فرهنگی، ورزش و اجتماعی هستیم.
وی یاد آور شد:‌ تا کنون 10 همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار شده است که تاثیر زیادی در افزایش جذب مردم به ورزش همگانی داشته است و قطعا همایشی که در بهمن ماه برگزار خواهد شد نیز مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد:‌ علاوه بر برنامه‌های همایش پیاده‌روی خانوادگی، در حال حاضر پایگاه‌های مختلف ورزش صبحگاهی نیز در شهر مقدس قم به صورت جدی همه روزه فعالیت می‌کنند و هر صبح شاهد حضور افراد در رده‌های سنی مختلف در این برنامه‌ها هستیم.
وی بیان داشت: در طول سال برنامه‌های متنوع و مهم دیگری نیز در بخش ورزش همگانی در سطح قم برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به همایش های دوچرخه سواری اشاره کرد، ضمن اینکه همایش‌های کوهروی و کوهنوردی نیز توسط هیئت کوهنوردی استان قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول