اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری شهرستان آمل خبر داد

حضور پیرمرد 85 ساله در همایش پیاده‌روی روستایی / حضور 3 هزار روستایی در همایش پیاده‌روی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری شهرستان آمل از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی 3 هزار نفره روستایی در شش روستا و سه منطقه بخش دابودشت این شهرستان خبر داد.

حضور پیرمرد 85 ساله در همایش پیاده‌روی روستایی / حضور 3 هزار روستایی در همایش پیاده‌روی

شجاع برفره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: همایش بزرگ 3 هزار نفره خانوادگی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و هفته وحدت در سه منطقه و شش روستای این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در منطقه اجوارکلا مردم روستاهای نفرخیل و هارون‌کلا به راهپیمایی خانوادگی مشغول شدند، در منطقه جاده قدیم آمل به بابل روستاهای شهنه‌کلا، زوارک، کمدره مسیر سه کیلومتری و خوش آب و هوای جنگل بلیران را پیاده‌روی کردند و در بخش دشت سر نیز مردم روستای پاشاکلا دو کیلومتر را طی کردند.

وی با اعلام اینکه همایش‌های خانوادگی پیاده‌روی در روستاهای آمل نهادینه شده است، تصریح کرد: در هر ماه برگزاری چند همایش پیاده‌روزی را با تلاش مردم به صورت خودجوش با حمایت و همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری شاهد هستیم.

وی با اعلام اینکه در این همایش که بیش از 3 هزار نفر در آن شرکت داشتند از پیرزن و پیرمرد 85 ساله تا کودک چهار ساله حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این حرکت‌های فرهنگی و ورزشی بیش از گذشته سبب همدلی، مهر و دوستی خانواده‌های روستایی می‌شود.

برفره با تاکید اینکه ورزش باید در بین خانواده‌ها نهادینه شود و در نخستین گام باید فرهنگ پیاده‌روی عمومی را جابیاندازیم، گفت: برای هفته‌های آینده نیز برنامه‌های ورزشی متنوعی را در دستور کار داشته و این امر را در روستاها شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری شهرستان آمل یادآور شد: در پایان به افراد حاضر در این همایش بزرگ به قید قرعه جوایزی همچون دوچرخه کوهستان، لوازم و لباس ورزشی و لوازم خانگی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول