اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر اعلم کرد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر از برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی با محوریت شعار جامعه سالم عاری از اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اسلامشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مرتضی سبحانی پور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی با محوریت شعار جامعه سالم و عاری از اعتیاد در شهرستان اسلامشهر، جمعه 28 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

سبحانی پور افزود: این همایش با هدف ترویج روحیه شادابی و نشاط در جامعه و تقویت فعالیت‌های جایگزین برای تأمین نیازهای روانی و اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به سیاست‌ها و اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و ابلاغ سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد، اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگیری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و تمامی فعالیت‌های پیشگیرانه باید به مصون سازی و واکسیناسیون اجتماعی آحاد افراد جامعه سالم و در معرض خطر توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها، انجام حرکات ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش و نشاط  در خانواده‌ها و ارائه هشدارهای لازم و جدی در رابطه با عواقب استعمال مواد مخدر و توجه بیشتر به مسائل پیشگیرانه از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

سبحانی پور گفت: این راهپیمایی خانوادگی ساعت 7:30 صبح روز جمعه مورخ 28 بهمن ماه جاری از محل پارک تقوی واقع در سر نوری آغاز و در مسیر خیابان آیت الله کاشانی تا ورزشگاه امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد و به عموم شهروندان شرکت کننده در این برنامه بسته‌های فرهنگی و اطلاع رسانی حاوی پیام‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ارائه خواهد شد.

به گفته این مسئول در پایان این همایش به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به تعداد 33 نفر از شهروندان جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول