اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی ویژه بانوان در گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌ عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی ویژه بانوان این استان روز پنج‌شنبه 29 دی‌ماه در گچساران خبر داد.

برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی ویژه بانوان در گچساران
آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مسابقات بوکس برتر یادواره سرداران و هزار و 800 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری یک دیدار در گچساران آغاز شد. 
 وی گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور بوکسورهای شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، سی‌سخت و باشت و بهمئی برگزار می‌شود تیم‌ها به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت خواهند کرد.
 این مسئول افزود: در اولین دیدار این مسابقات که بین تیمهای بوکس گچساران و یاسوج در سالن  بوکس شهر گچساران برگزار شد تیم بوکس گچساران موفق شد با نتیجه 5 بر 3 حریف خود تیم یاسوج را با شکست بدرقه کند. قنبرزاده گفت: در این دیدار آرش صالحی از گچساران، حسین کشاورز از گچساران، مهدی جمالی از گچساران، حسن مجتوبی از گچساران، محمدرضا پادیار از یاسوج، ابراهیم آقاجری و کامل پازیال از یاسوج، علی رحمانی از گچساران و علی سبزی از یاسوج به ترتیب در وزن‌های مختلف بر حریفان خود صاحب برتری شدند.
 وی اضافه کرد: در ادامه این مسابقات روز پنجشنبه تیم‌های بوکس سی‌سخت و یاسوج و تیمهای گچساران و دهدشت به مصاف هم می‌روند.

*برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: نخستین همایش پیاده‌روی وِیژه بانوان این استان یادواره سرداران و هزار و 800 شهید کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه همین هفته در گچساران برگزار می‌شود.
 وی افزود: این همایش صبح روز پنجشنبه همین هفته و از ساعت هفت و نیم صبح از محل پارک دوستی شهر گچساران برگزار می‌شود.
 قنبرزاده تصریح کرد: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان از همه بانوان و ورزشکاران زن شهر گچساران برای حضور در این همایش پیاده‌روی دعوت به عمل می‌آورد.
 وی افزود: در پایان به قید قرعه از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
 این مسئول تاکید کرد: همایش پیاده‌روی ویژه بانوان یادواره سرداران و هزار و 800 شهید کهگیلویه و بویراحمد روزهای پنجشنبه هر هفته در شهرهای مختلف این استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول