اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

موزه عبرت تندیس مصائب مبارزان انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: موزه عبرت از جهات مختلف همچون تندیس و نمادی از سختی‏ها، شکنجه‏ها و مصیبت‏هایی است که مبارزان متدین قبل از انقلاب در زندان‏های ستم‏شاهی متحمل می‏شدند.

موزه عبرت تندیس مصائب مبارزان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری آبسرد، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: موزه عبرت که با نام نمایشگاه "خورشیدان بی‏غروب‏" برای ایام‏الله دهه فجر با پیگیری‏های فراوان در شهر آبسرد افتتاح شد، بهترین نمونه به جای مانده از بی‏رحمی‏های رژیم طاغوت است.

وی آگاهی نسل‏های دوم و سوم انقلاب از اتفاقات و مشقات بهترین جوانان این مرز و بوم اسلامی که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب شد، را ضروری دانست.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: باز نمایاندن بخشی از مشقت‏بارترین دوران تاریخ سیاسی کشور در زمان طاغوت، سبب می‏شود تا جوانان تصور نکنند که این انقلاب به سادگی محقق شده است.

فرماندار شهرستان دماوند، پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و آسیب جسمی بهترین و برجسته‏ترین جوانان این مملکت دانست.

وی ادامه داد: مبارزان برای پیروزی این انقلاب، شکنجه‏ها و رنج‏هایی را متحمل شده‏اند که ذره‏ای از آن را می‏توان در موزه عبرت یافت.

قاسمی‏فرزاد انتقال رویدادها و اتفاقات پیروزی انقلاب را به نسل جدید رسالتی همگانی دانست و خاطر نشان کرد: موزه عبرت ایران بهترین نماد و شیوه برای تجسم ظلم، ستم و بی‏رحمی رژیم گذشته است.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: مسئولان این شهرستان برای تحقق این رسالت خود و با نگرش و رویکرد آگاه‏سازی نسل‏های پس از انقلاب از ارزش و اهمیت این رویداد بی‏بدیل، پیگیری‏های مکرری را برای استقرار نمایشگاه خورشیدان بی‏غروب در شهر آبسرد انجام دادند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول