اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

مردم همواره پیروز میدان آزمون‌های انقلاب بوده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه، گفت: مردم همواره در آزمون‌های انقلاب پیروز بوده‌اند.

مردم همواره پیروز میدان آزمون‌های انقلاب بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران عین‌الله تاجیک صبح امروز در نشست آموزشی بازرسان انتخابات در پاکدشت با اشاره به اینکه انتخابات امانتی الهی است، اظهار داشت: مردم همواره در همه آزمون‌های انقلاب اسلامی و انتخابات سربلند و پیروز بوده‌اند و در انتخابات روز 12 اسفند این مهم تکرار می‌شود. 

معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: هم‌اکنون تعامل مطلوبی بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در این شهرستان وجود دارد.

تاجیک اضافه کرد: بازرسین انتخابات مجلس چشم و گوش نظام محسوب می‌شوند، بنابراین حق طرفداری از داوطلبان نمایندگی مجلس را نداشته و باید بی‌طرفانه مسئولیت خود را برای برگزاری انتخابات سالم انجام دهند.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت بی‌طرفی کامل بازرسان انتخابات و اینکه بازرسان باید در چارچوب قانون حرکت کنند، ادامه داد: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در تلاش هستند تا فضای امن و مورد اطمینانی برای مردم در انتخابات پیش رو مهیا شود تا ملت در پای صندوق‌های اخذ رای حضوری گسترده و دشمن‌شکن داشته باشند.

تاجیک، وظیفه بازرسان را کنترل جریان انتخابات دانست و اظهار داشت: بازرسان نه تنها باید برای رضای خدا کار کنند بلکه باید با امانتداری و قانون‌مداری وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: بازرسان بدون تردید و تاثیرپذیری از دیگران و به دور از هرگونه مصلحت‌اندیشی در انجام وظیفه خود باید امین مردم باشند.

این گزارش حاکی است جلسه آموزشی توجیهی سربازرسان و بازرسان شعب اخذ رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور عین‌الله تاجیک معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت و تمام سربازرسان و بازرسان شهرستان پاکدشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول