اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بدون اطلاع‌‌رسانی مهجور می‌ماند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: اساسی‌ترین مشکل ما در زمینه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد به عدم اطلاع‌رسانی مطلوب بر‌می‌گردد که به مهجور بودن آن می‌انجامد.

گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بدون اطلاع‌‌رسانی مهجور می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا گردشگران با امنیت و سلامت و اطمینان خاطر در شهرستان کهگیلویه حضور یابند.

فرماندار کهگیلویه افزود: تاثیر گردشگری بر بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی اجتناب‌ناپذیر است.

رضایی خاطرنشان کرد: فرهنگ گردشگری هر ساله در کشور رو به ارتقاء است و با بهره‌برداری صحیح از این فرصت می‌توان یک شور ملی در کشور ایجاد کرد.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه به دلیل داشتن اقلیم‌های متفاوت و متنوع می‌تواند مقصد مناسبی برای گردشگران باشد.

وی تصریح کرد: وجود امامزادگان فراوان و شهر تاریخی بلاد شاپور که از پتانسیل‌های ویژه‌ای در سطح گردشگری این استان برخوردار بوده می‌توانند با توجه خاص مسئولان، قابلیت فراوانی برای جذب توریست داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه از بخشداران این شهرستان خواست تا در راستای جلسه ستاد تسهیلات نوروزی جلساتی را در بخش‌های خود داشته باشند و بارزترین ظرفیت‌های بخش خود را معرفی و ساماندهی کنند.

این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه اذعان کرد: اساسی‌ترین مشکل ما در زمینه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد، به عدم اطلاع‌رسانی مطلوب برمی‌گردد.

رضایی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی به اندازه ظرفیت‌های بالای این شهرستان در زمینه گردشگری نیست.

فرماندار کهگیلویه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خدمات به گردشگران باید مناسب و دسترسی به آن‌ها آسان باشد، گفت: ادارات باید با تمام امکانات در معرفی داشته‌های فرهنگی و طبیعی شهرستان بکوشند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول