اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ:

استعدادهای گردشگری کوهرنگ مورد توجه قرار نگرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: استعدادهای گردشگری این شهرستان با توجه به وجود استعدادهای و پتانسیل‌های فراوان گردشگری مورد توجه قرار نگرفته است.

استعدادهای گردشگری کوهرنگ مورد توجه قرار نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله خالدی بعدازظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان کوهرنگ ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه گردشگری دارد که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان در راستای تخصیص اعتبارات لازم است.

وی با بیان اینکه این شهرستان در فصل زمستان جایگاه وی‍ژه‌ای از لحاظ حضور گردشگران دارد، گفت: متأسفانه در زمینه خدمات‌رسانی آنطور که باید نه تنها برنامه‌ریزی نشده، بلکه زیرساخت‌ها در این زمینه فراهم نشده است.

خالدی با تأکید بر اینکه تلاش‌های بسیاری برای افزایش درآمد مردم این شهرستان از طریق توسعه گردشگری انجام شده است، تصریح کرد: مسئولان استانی باید برای پیشرفت شهرستان کوهرنگ در زمینه گردشگری توجه و تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ به ظرفیت‌ها و امکانات تفریحی و توریستی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: چشمه دیمه، غار یخی چما، آبشار شیخ علیخان، آبشار تونل چلگرد، پیست اسکی چلگرد، دشت لاله‌های واژگون و چشمه سارهای فراوان از جمله نقاط دیدنی این شهرستان است که همواره خیل عظیم گردشگران را به سمت خود کشانیده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، ستادی توسط فرمانداری کوهرنگ و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تشکیل شده است که خدمت‌رسانی به گردشگران را مدیریت و کنترل می‌کند.

خالدی بر ضرورت برنامه‌ریزی در راستای تقویت اکوتوریسم در این شهرستان تأکید کرد و گفت: امروزه به‌منظور رسیدن به توسعه پایدار در صنعت گردشگری نیاز وافری به برنامه‌ریزی‌های بنیادین برای توسعه و مدیریت صنعت گردشگری احساس می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول