اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اصفهان

مدرسه فردوسی کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدرسه فردوسی کاشان در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار استان اصفهان در فاز دو ناجی آباد این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدرسه فردوسی کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان استاندار اصفهان، بی‌نظیر بودن مدارس ساخته شده استان طبق نظر و بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از مدارس این استان را خاطرنشان کرد و گفت: بر اساس این نظرات حتی نمونه‌هایی از این مدارس در بسیاری از کشورهای خارجی نیز دیده نشده است.

سعید ذاکر با تأکید بر اینکه همه این خدمات و اقدامات از برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و به برکت خون شهدا ایران در همه حوزه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجه و دشمن شکنی دست یافته است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: دبستان فردوسی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال طی دو سال احداث شد.

حسین حنطه‌ای با اشاره به مستقر شدن یکی از شیفت‌های مدرسه شهید کاشانی‌پور در دبستان فردوسی عنوان کرد: این مدرسه از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در زمینی به مساحت 4 هزار و 850 متر مربع با زیر بنای 2 هزار و 271 متر در سه طبقه ساخته شد.

وی سازه بتونی این مدرسه بزرگ را یادآور شد و تصریح کرد: پیش دبستانی با مساحت 180 متر مربع، کتابخانه 55 متر مربع، آزمایشگاه 75 متر مربع، سایت رایانه 55 متر مربع، سالن اجتماعات 191 متر مربع، فضای اداری 280 متر مربع، سرویس بهداشتی 95 متر مربع، فضای سبز و حیاط بزرگ به مساحت ۳ هزار و ۳۴۰ متر مربع از مشخصات فنی این مدرسه است.

حنطه‌ای در پایان با ارائه گزارشی از جمعیت دانش‌آموزی، گستردگی و پراکندگی کاشان اذعان داشت: با توجه به فرسودگی مدارس این شهرستان بنابراین در مورد کاشان باید توجه ویژه به شاخص‌های موجود و توزیع اعتبارات تملک دارایی بر اساس محرومیت، جمعیت دانش‌آموزی، گستردگی و پراکندگی این منطقه معطوف شود.

مراسم افتتاح دبستان فردوسی کاشان با حضور استاندار اصفهان، جمع زیادی از مسئولان، معتمدین و خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول