اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان:

در خاورمیانه مدرسه‌ای با امکانات مدرسه طاها وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: تمام مدارس استثنایی، تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار دارند و از نظر فضای آموزشی مناسب‌سازی شده‌اند.

در خاورمیانه مدرسه‌ای با امکانات مدرسه طاها وجود ندارد

سعید ادیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با مناسب‌سازی فضاهای آموزشی اظهار داشت: تمام مدارس استثنایی متناسب با نیازشان از نظر فضای آموزشی مناسب‌سازی شده‌اند و امکانات لازم در اختیار مدارس قرار گرفته است.

وی در مورد دانش‌آموزان جسمی حرکتی بیان داشت: در بین مدارس استثنایی، مدارسی که دانش آموزان دارای مشکل جسمی حرکتی، نابینا و چند معلولیتی دارند بیشتر نیازمند مناسب‌سازی فضای آموزشی (آسانسور، رمپ و...) هستند.

معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در ادامه افزود: این مدارس از نظر امکانات گفته شده هیچ مشکلی ندارند و در حال حاضر مدرسه طاها با مساحت 2 هزار متر از نظر امکانات در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد، این مدرسه چند ماه پیش در مقطع راهنمایی و متوسطه افتتاح و در حال آموزش دانش‌آموزان است.

وی در مورد هزینه ساخت این مدرسه گفت: برای ساخت این مدرسه مبلغی حدود 3 هزار میلیارد تومان هزینه شده است، در حال حاضر در خاور‌میانه مدرسه‌ای با امکانات مدرسه طاها وجود ندارد.

ادیب ادامه داد: آموزش و پرورش استثنایی علاوه بر آموزش، متولی خدمات توان‌بخشی نیز هست که تجهیز امکانات مثل (رمپ، مادریار و پدریار) در راستای خدمات توان‌بخشی انجام می‌شود.

معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان در پایان اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان هم، از نظر امکانات و فضای مناسب، هیچ مشکلی ندارد و امکانات لازم برای رفت‌ و ‌آمد دانش‌آموزان و اولیای آنها وجود دارد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول