اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر

کلاس هوشمند کوچک‌ترین مدرسه دنیا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر، کلاس هوشمند کوچک‌ترین مدرسه دنیا (کالو) در روستای کالو شهرستان دیر استان بوشهر افتتاح شد.

کلاس هوشمند کوچک‌ترین مدرسه دنیا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در این آیین با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی گفت: انوار انقلاب اسلامی از مرزها گذشته و در جهان و منطقه پرتو افشانی می‌کند و کسانی که از کشورهای دیگر در ایران حضور دارند پای درس انقلاب نشسته‌اند و خدایی شده‌اند.

محمدحسین جهانبخش افزود: امام راحل در سال 42 فرمودند سربازان من در گهواره‌اند و شما سربازان امام راحل و مقام معظم رهبری هستید که از ایران تا اقصی نقاط جهان گسترش یافته است و اینک الطاف خفیه الهی بر دل مسلمانان نشسته و انقلاب ما را از غربت خارج کرده و دنیا شعار ما را تکرار می‌کند و تا وقتی که جوانان بیدار دل وجود داشته باشند این انقلاب از گزند دشمن مصون است.

وی افزود: تنها ایران از دین خدا پاسداری می‌کند و تاکنون الطاف الهی را در انقلاب دیده‌ایم و مدرسه کالو جلوه‌ای کوچک از خدمات بی منت دولت خدمتگزار است.

جهانبخش اضافه کرد: در حال حاضر روستای دو خانواری بدون برق نداریم در صورتی که قبل از انقلاب در کل کشور تنها 10 درصد روستاها برق‌دار بودند و امروز هیچ روستای 10 خانواری بدون برق نداریم و این عزتی است که انقلاب به ما داد و به خودباوری و خودکفایی رسیدیم و با وجود تحریم‌ها ماهواره نوید و امید به فضا فرستادیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ما 33سال روی پای خود ایستاده‌ایم و این بالاترین سند اقتدار نظام جمهوری اسلامی است .

فرماندار شهرستان دیر نیز گفت:50 پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان دیر کلنگ زنی یا افتتاح شده که اعتباری معادل 9 میلیارد تومان برای آن هزینه می‌شود.

علی بحرانی افزود: در این ایام شاهد حضور دانشجویان جهادی از کشورهای پاکستان، افغانستان، هندوستان و بنگلادش در شهرستان دیر هستیم که تأثیر قابل توجهی بر مردم داشته‌اند و بر این نکته تأکید دارند که شما نعمت ولایت دارید و حاضرند جان خود را برای رهبری فدا کنند و دوستدار اهل‌بیت هستند.

حسین مصلحی‌پور رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: کلاس هوشمند دبستان شهید رجایی کالو با اعتباری معادل  50میلیون ریال آماده شده است.

تنها معلم مدرسه کالو نیز گفت: به برکت نظام اسلامی آموزش و پرورش در دور افتاده‌ترین روستا امکانات فراهم کرده تا دانش آموزان بتوانند به بهترین وضعیت تحصیل کنند، ضمن اینکه روستاها دارای آب و برق و نعمت‌های فراوان شده است.

عبدالمحمدشعرانی افزود: مدرسه کالو سمبل پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول