اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد:

کلنگ‌زنی 2 مدرسه با اعتبار 20 میلیارد ریال در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از کلنگ‌زنی 2 مدرسه با اعتبار 20 میلیارد ریال در برازجان خبر داد.

کلنگ‌زنی 2 مدرسه با اعتبار 20 میلیارد ریال در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی دو مدرسه بزرگ در برازجان اظهار داشت: ایجاد و تجهیز فضاهای آموزشی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در سال گذشته و امسال شاهد ایجاد فضاهای مختلف آموزشی و ورزشی در مدارس بوده‌ایم و این امر موجبات رشد سطح علمی را فراهم کرده است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به احداث سالن ورزش دبیرستان نجابت خاطر نشان کرد: این سالن با 3 هزار متر مساحت و 6 هزار متر زیربنا و اعتبار 300 میلیون تومانی از طرف اداره کل نوسازی مدارس احداث شده است.

اسدی همچنین از کلنگ‌زنی دو مدرسه در برازجان خبر داد و افزود: هم‌اکنون کلنگ یک مدرسه راهنمایی دخترانه 9 کلاسه و یک مدرسه 12 کلاسه در مجموع با اعتبار 20 میلیارد ریال به زمین زده شد.

رئیس آموزش و پرورش برازجان در ارتباط با ویژگی‌های مدرسه 9 کلاسه گفت: این مدرسه در زمینی با مساحت یک‌هزار و 388 مترمربع و اعتبار 9 میلیارد و 696 میلیون ریال اعتبار در سه طبقه احداث می‌شود و در دهه فجر 91 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اسدی با اشاره به مدرسه 12 کلاسه نیز اظهار داشت: این مدرسه نیز با 900 مترمربع زیربنا و 3 هزار و 500 مترمربع محوطه‌سازی و با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان احداث شده و در دهه فجر 91 به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی یادآور شد: کیفیت‌بخشی به سطح تحصیل در مدارس و حمایت از دانش‌آموزان پژوهشگر و تقویت روحیه تحقیق در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان از اولویت‌های این اداره برای رشد و توسعه علمی شهرستان است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول