اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد

ساخت 2 مدرسه در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از ساخت دو مدرسه دخترانه و پسرانه در این شهرستان خبر داد.

ساخت 2 مدرسه در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمود حسینی‏نیا بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دبستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان فیروزکوه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران، فرماندار و امام جمعه موقت فیروزکوه برگزار شد، از تلاش همه مسئولان شهرستان فیروزکوه و دست‏اندرکاران ساخت این مدرسه قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: دهه فجر را پشت سر گذاشتیم و بار دیگر ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه دیگری را خلق کردند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ادامه داد: مردم ایران با حضور همه‌جانبه خود مشتی محکم بر دهان یاوه‏گویان جهان استکبار کوبیدند.

حسینی‏نیا تصریح کرد: بهره‏برداری و ساخت مدرسه پیامبر اعظم (ص) از تعهدات انبوه‏سازان استان تهران بوده که به دلیل کمبود و تامین نشدن اعتبار، بهره‏برداری از آن با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‏های فرماندار فیروزکوه و استاندار تهران و با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران، این پروژه تامین اعتبار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: با مساعدت دستگاه‏های خدماتی و اجرایی شهرستان فیروزکوه در حال حاضر مدرسه پیامبر اعظم (ص) قابل بهره‏برداری است.

حسینی‏نیا اضافه کرد: مدرسه پیامبر اعظم (ص) با متراژی بالغ بر 3 هزار متر فضای کل و 2 هزار متر فضای ساختمانی متشکل از 12 کلاس و اتاق‏های دیگر ساخته شده است.

وی افزود: این مدرسه دارای یک کتابخانه است که قرار شده کتابهایش از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه تامین شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: کلاس‏های مدرسه پیامبر اعظم (ص) باید هوشمندسازی شوند.

حسینی‏نیا اظهار کرد: برای بهینه‏سازی در مصرف گاز در مدرسه پیامبر اعظم (ص) از پکیج‏های گرم‏کننده استفاده شده است.

وی اضافه کرد: مدرسه پیامبر اعظم (ص) فیروزکوه با تمام امکانات روز ساخته شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: از پروژه‏های دیگری که در برنامه کاری این اداره قرار دارد، می‏توان به ساخت دو مدرسه دخترانه و پسرانه، ساخت یک سالن چندمنظوره در محل مسکن مهر در دشت ناصر، تخریب و نوسازی مدرسه مشکینی و ساخت سالن ورزشی چندمنظوره دیگر در کنار آن اشاره کرد. 

همچنین در این مراسم مسئولان شهرستانی، اعضای اولیا و مربیان و ... حضور داشتند.

طی این مراسم مسئولان از نمایشگاه دستاوردهای علمی، هنری و پژوهشی دانش‏آموزان، کلاس‏ها، کتابخانه و محیط مدرسه بازدید کردند.

اجرای سرود توسط دانش‏آموزان، مقاله‏خوانی و خواندن قرآن توسط دانش‏آموز حافظ جزء 30 قرآن کریم از دیگر برنامه‏های این مراسم بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول