اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

مدرسه‌ شبانه‌روزی اصلاندوز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد از پیشرفت 90 درصدی مدرسه شبانه‌روزی اصلاندوز خبر داد.

مدرسه‌ شبانه‌روزی اصلاندوز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد اظهار داشت: نگاه دولت و مسئولان به حوزه آموزش و پرورش نگاه واقع‌بینانه و قابل ستایش است چراکه عدالت‌محوری در توسعه زیر‌ساخت‌ها به خوبی رعایت می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد به تدوین و آماده اجرا شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند در راستای تحول اساسی در آموزش و پرورش بعد از 30 سال از پیروزی انقلاب شکل گرفته و شاکله آن حرکت‌های امید‌بخشی را نوید می‌دهد.

این مسئول همچنین از آغاز عملیات احداث مدرسه پروژه مسکن مهر در پارس‌آباد خبر داد و ابراز داشت: در کنار این اقدام در مناطق عشایری 10 کانکس طی روزهای آینده دایر می‌شود تا مشکل آموزشی دانش‌آموزان این مناطق برطرف شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد پیشرفت 90 درصدی مدرسه شبانه‌روزی اصلاندوز را یادآور شد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این مدرسه تا پایان امسال یکی از آرزوها و نیازهای جدی مردم در این منطقه برآورده می‌شود.

کریمی ادامه داد: دولت با وجود آنکه در بحث مدرسه‌سازی اهتمام جدی دارد، نمی‌تواند به تنهایی و بدون مشارکت خیرین و نیکوکاران مشکل کمبود فضای آموزشی را به کلی مرتفع کند که در این زمینه خواستار مشارکت و حضور جدی و فعالانه خیران مدرسه‌ساز و افراد نیکوکار در عرصه مدرسه‌سازی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد نیز در این جلسه از در حال اجرا بودن 22 پروژه آموزشی، نماز‌خانه و سالن ورزشی در این شهرستان خبر داد.

علی حبیب‌پور اظهار داشت: این طرح شامل شش باب نماز‌خانه، دو باب سالن ورزشی و 14 واحد آموزشی سه تا 9 کلاسه است که به جد در حال تکمیل شدن است.

وی همچنین مقام‌های کسب شده استانی و کشوری توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان را یادآور شد و گفت: این فعالیت‌ها سبب شده تا آموزش و پرورش این شهرستان در بسیاری از شاخص‌ها و زمینه‌ها موفقیت خوبی را به دست آورد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول