اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری پروژه‌های دور دوم سفر ریاست جمهوری

3 پروژه شبکه توزیع آب در شهرستان کنگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کنگان گفت: از سری پروژه‌های دور دوم سفر ریاست جمهوری سه پروژه شبکه توزیع آب در شهرستان کنگان افتتاح شد.

3 پروژه شبکه توزیع آب در شهرستان کنگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان علی مهرورز شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به عمران و آبادانی روستاها یکی از عواملی است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به صورت جدی دنبال شده و در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم گام‌های ارزنده‌ای در این راستا برداشته شده است.

وی افزود: پروژه شبکه توزیع آب روستای چاه‌مبارک شهرستان کنگان یکی از پروژه‌های مهمی است که آبفار شهرستان کنگان با تمام توان برای اجرای آن تلاش کرده و در نیمه دوم بهمن ‌ماه شاهد بهره‌برداری از آن بوده‌ایم.

مهرورز در ارتباط با مدت‌ زمان اجرای این پروژه اذعان داشت: این پروژه در نیمه دوم سال 89 آغاز و در نیمه دوم بهمن‌ ماه سال جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن بودیم.

وی در همین راستا اضافه کرد: پروژه شبکه توزیع آب روستای چاه‌‌مبارک شهرستان کنگان با اجرای 30 کیلومتر شبکه جدید توزیع آب در شهرستان کنگان صورت پذیرفت.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان کنگان ادامه داد: این پروژه با اعتبار بالغ بر 16 هزار و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و کمک‌های سازمان منطقه ویژه تامین شده است.

مهرورز تصریح کرد: پارس جنوبی با حمایت‌های ویژه‌ای که از استان و شهرستان کنگان داشته است نقش مستقیمی در عمران و آبادانی این شهرستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: با افتتاح این شبکه توزیع آب روستایی یک‌هزار و 300 خانوار روستای چاه‌مبارک شهرستان کنگان از آب آشامیدنی سالم و لوله‌کشی بهره‌مند شدند.

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کنگان گفت: در بهمن ‌ماه سال جاری از پروژه‌های دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سه پروژه مهم شبکه توزیع آب با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد و 560 میلیون تومان در شهرستان کنگان اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول