اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

کمک 105 میلیارد ریالی منطقه ویژه به شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: 105 میلیارد ریال به منطقه ویژه شهرستان کنگان کمک می‌شود.

کمک 105 میلیارد ریالی منطقه ویژه به شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح بازارچه ماهی ـ میگو و تره‌بار شهرداری بندر کنگان اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و در سال‌های گذشته در این راستا اقدامات موثری انجام شده است.

وی افزود: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق عملیاتی نفت و گاز کشور است و برای رشد و توسعه این میدان عظیم گازی از همه تلاش و ظرفیت خود بهره می‌بریم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: کمک به توسعه شهرستان کنگان از تاکیدات وزیر محترم نفت و از اولویت‌های کاری این سازمان است.

نصوری از کمک 105 میلیارد ریالی منطقه ویژه به شهرستان کنگان خبر داد و افزود: کمک‌های عام‌المنفعه این سازمان از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر سال جاری در شهرستان کنگان 105 میلیارد ریال بوده است.

وی با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان یادآور شد: شهرداری و شورا برای توسعه و رونق بازار و ایجاد اشتغال می‌توانند در زمینه عرضه ماهی و میگوی شهرستان به بازارهای استان‌های دیگر را نیز فراهم کنند.

شهردار بندر کنگان نیز اظهار داشت: کنگان از مهم‌ترین بنادر استان است و موقعیت استراتژیکی دارد.

عبدالله حسینی کنگانی بیان کرد: هم‌اکنون جمعیت شهر کنگان از 24 هزار نفر به بیش از 70 هزار نفر در سال‌های اخیر رسیده و شهرداری با بضاعت از حیث نیروی انسانی و سرمایه هم‌اکنون به قریب 3 برابر ظرفیت خود خدمات‌دهی می‌کند.

وی اذعان داشت: با وجود منطقه ویژه پارس، مردم توقع زیادی از مسئولان دارند و امیدوار هستیم با همکاری و تعامل بین منطقه ویژه و مسئولان اجرایی شهرستان شاهد رشد روزافزون کنگان باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول