اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری محقق شد

تخصیص 5 میلیارد تومان به بهداشت شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان از تخصیص 5 میلیارد تومان به بهداشت شهرستان کنگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

تخصیص 5 میلیارد تومان به بهداشت شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، زینب حسینی پیش از ظهر امروز در آیین جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق (ع) و جشن انقلاب در شبکه بهداشت کنگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای مردم داشته و بیشتر امکانات رفاهی در نظام اسلامی به مردم ارائه شده است.

وی از تخصیص 50 میلیارد ریال به بهداشت کنگان خبر داد و افزود: مبلغ 50 میلیارد ریال از اعتبارات سفر پرخیر و برکت رهبری معظم انقلاب به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافت که این مهم حکایت از توجه رهبری معظم انقلاب و نظام دینی به بحث بهداشت و درمان و ارتقای سلامت فردی و اجتماعی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح 2 خانه بهداشت در بنود و مروع سواحل و خره، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت 4 خانه بهداشت در روستاهای بخش عسلویه، اجرای ساختمان بهداشتی  درمانی در اخند و ... از مهم‌ترین پروژه‌های این مرکز در دهه فجر است.

حسینی همچنین از افتتاح کلینیک تخصصی امام رضا (ع)، افتتاح بخش دیالیز و راه‌اندازی بخش ام.‌آر.‌آی بیمارستان امام خمینی (ره) در این دهه خبر داد.

امام جمعه کنگان نیز با تبریک موالید 17 ربیع‌الاول گفت: پیامبر اعظم (ص) خالق بزرگترین انقلاب تاریخ بشر است که انسان‌ها را به سوی نور، کمال و سعادت رهنمون شد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) نیز جلوه‌ای از انقلاب بزرگ محمدی (ص) است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست جهل و ظلمت را از این سزمین بیرون و نور و صفا را به ارمغان آورد اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود به ولایت و انقلاب اسلامی را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

محمودی در ادامه خلق نیکو را از مهم‌ترین ویژگی‌های پیامبر رحمت(ص) و منادی وحدت برشمرد و بیان کرد: پزشکان و پرسنل بخش درمان در برخورد با بیماران اخلاق نبوی را نصب‌العین خود قرار دهند.

فرماندار کنگان نیز گفت: دولت‌های نهم و دهم خدمات زیادی در بخش بهداشت و درمان ارائه کرده‌اند.

تیمور یزدان‌شناس اضافه کرد: به برکت نظام دینی و همت دولت مردمی هم‌اکنون دورترین روستاها نیز از امکانات بهداشتی و درمانی برخوردارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول