اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

نامزدهای انتخاباتی از اتهام‌زنی به یکدیگر بپرهیزند

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد از نامزدهای انتخاباتی خواست تا از اتهام زنی به یکدیگر بپرهیزند و رقابت سالم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

نامزدهای انتخاباتی از اتهام‌زنی به یکدیگر بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد پاکمهر بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عملاً از یک هفته دیگر رسماً آغاز می‌شود، از این رو به داوطلبان توصیه شده که در چارچوب قانون و در فضایی آرام حرکت کنند.

وی برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم را از رویکردهای مسئولان در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: انتخابات یک فرصت برای قدرت و عظمت نظام اسلامی است.

پاکمهر برگزار کننده این انتخابات را مردم عنوان کرد و افزود: در تمام مراحل برگزاری انتخابات اعم از؛ هیئت اجرایی، ناظران شورای نگهبان، بازرسان انتخابات و عوامل رای گیری از خود مردم هستند و انتخابات متعلق به مردم بوده و خود مردم انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره دنبال برنامه ریزی و مکر و حیله بوده و تاکنون برای ضربه زدن به نظام اسلامی از پای ننشسته‌اند، گفت: البته حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله راه‌پیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به برنامه و نقشه‌های آنان بوده است.

فرماندار بجنورد از انتخابات به عنوان آزمونی بزرگ برای نظام اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه کشورمان در این عرصه نیز با حضور گسترده خود برگی دیگر بر افتخارات نظام اسلامی خواهند افزود.

 

* 25 بهمن روز آرامی در ایران اسلامی بود

وی با اشاره به تدارک دشمنان و بدخواهان نظام برای متشنج کردن فضای کشور در آستانه انتخابات گفت: با وجود این تلاش‌ها روز 25 بهمن آرام‌ترین روز در جمهوری اسلامی بود.

نماینده عالی دولت در بجنورد اظهار داشت: با وجود تلاش و استفاده بدخواهان نظام اسلامی از ابزارهای مختلف برای رسیدن به این هدف، لیکن با هوشیاری مردم این توطئه خنثی شد.

وی افزود: دشمنان فکر می‌کنند که با صدور قطعنامه و تحریم‌ها می‌توانند در حرکت مردم خلل ایجاد کنند، در حالیکه مردم در 22 بهمن ثابت کردند که تا آخر در پای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

 

* تحریم نفتی اروپا از سوی ایران درس بزرگی بود

پاکمهر در ادامه با اشاره به پیش دستی جمهوری اسلامی ایران در تحریم نفتی شش کشور اروپایی اظهار داشت: دعوت از سفرای این کشورها و اعلام برنامه تحریم نفتی از سوی ایران درس بزرگی برای این کشورهای اروپایی به همراه داشت.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها خودکفا شده و در بخش‌های مختلف در سطح دنیا توانمند شده است.

فرماندار بجنورد همچنین با قدردانی از حضور آحاد مردم انقلابی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این حضور مردم همیشه در صحنه مرکز خراسان شمالی در هوای سرد و برفی نشان داد که مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب هیچ‌گاه کوتاه نخواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: طی ایام الله دهه فجر 95 پروژه عمرانی با صرف اعتبار 250 میلیارد ریال در شهرستان بجنورد به بهره داری رسید.

 

* انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌ها تفاوت دارد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم انقلاب اسلامی ایران را متفاوت با تمام انقلاب‌ها برشمرد و گفت: مهم‌ترین تفاوت این انقلاب اسلامی بودن و ترویج فرهنگ دینی است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی با بیان اینکه مردمی بودن این انقلاب از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب ایران اسلامی است، تصریح کرد: به خاطر این ویژگی‌ها با وجود شیطنت‌های دشمنان شاهد حضور خودجوش مردمی در مناسبت‌های مختلف چون 22 بهمن، 13 آبان، روز قدس هستیم.

وی با بیان اینکه در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمام دستگاه‌های شهرستان برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها شرکت داشتند، گفت: 300 برنامه محوری به همین مناسبت در بجنورد برگزار شد که گلباران تمثال امام راحل (ره)، نمایشگاه، جشن مهمانی لاله‌ها، نمایش فیلم با موضوع انقلاب، ویزیت رایگان، نورافشانی، نشست‌های روشنگری از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول