اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه ایستادگی:

افراطیون در انتخابات گذشته هزینه بسیاری را دادند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: در انتخابات گذشته افراطیون هزینه بسیار زیادی را بر جا گذاشتند.

افراطیون در انتخابات گذشته هزینه بسیاری را دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسن بیادی ظهر امروز در دومین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در سالن کنفرانس هتل صبا مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این موضوع باید در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه کارهای افراطی مشکلات فراوانی را برای ما به ارمغان می‌آورد، افزود: فرقی هم در افراطی‌گری میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی تاکید کرد: فتنه سال 88 نیز بر اساس همین افراطی‌گری‌های توسط برخی از افراد صورت پذیرفت.

وی تاکید کرد: اصولگرایان ظرفیت‌های عظیمی را در کشور دارند، با این حال وقتی الفاظ وارد جریانات سیاسی شود محدودیت‌های زیادی را به وجود مِی‌آورد.

بیادی اصولگرایی را تنها در عمل دانست و اظهار داشت: نباید فقط در حرف اصولگرا بود.

وی حضور نامزدهای چهره و سرشناس را از جمله راهکارها برای افزایش میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات دانست و گفت: مقبولیت و مشروعیت از جمله نکات مهم و اثرگذار برای هر نامزد انتخاباتی است که این امر در شهرهای بزرگی مانند مشهد، تهران، شیراز، کرج و تبریز بیشتر نمودار می‌شود.

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با بیان اینکه هدف تاسیس جبهه ایستادگی تنها ورود در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی نبوده است، خاطرنشان کرد: این جبهه برنامه‌ریزی‌های بسیار کلانی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به شکل‌گیری این جبهه ادامه داد: پس از اتفاقات انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری و وقوع فتنه 88 برخی از دلسوزان نظام اسلامی و دوستداران ولایت اقدام به راه‌اندازی این جبهه کردند که در این میان آقای محسن رضایی نیز کمک‌های بسیاری را برای شکل‌گیری هر چه بهتر آن داشتند.

بیادی با اشاره به اینکه هنوز در برخی از استان‌ها دفاتر این جبهه راه‌اندازی نشده است، گفت: در این دوره از انتخابات حضوری چشمگیر داریم و با برنامه‌ریزی‌ های جامع نسبت به تشکیل دفاتر شهرستانی اقدام می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در همین راستا با کمک مردم، رسانه‌های جمعی و صدا و سیما قصد انتقال اهداف پیش روی خود داریم.

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه قصد دو قطبی کردن انتخابات را نداریم، تاکید کرد: با دو قطبی شدن انتخابات یک عده به عنوان کافر و یک عده به عنوان مسلمان معرفی می‌شوند که این امر در آینده ضربات سنگینی را بر انقلاب وارد می‌کند.

وی با ابراز تاسف از این گونه برخوردها گفت: در انتخابات قبلی نیز با موازنه منفی این موضوع سبب مشکلات فراوانی برای کشور شد.

بیادی با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از ایران از جمله رویکردهای مهم و عملیاتی ماست، افزود:  در حال حاضر قصد تبدیل شدن به یک حزب را نداریم اما چنانچه در سال‌های آینده تعداد بیشتری از گروه‌ها و احزاب به این جبهه بپیوندند امکان تبدیل این جبهه به یک حزب وجود دارد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول