اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

شاهد حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در انتخابات خواهیم بود

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: مردم انقلابی کشورمان با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، مانند گذشته دشمنان را ناکام می‌گذارند.

شاهد حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در انتخابات خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ جواد قناعتی ظهر امروز در نهمین نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار این شهرستان متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط با فعال‌سازی گشت‌های خود، برخورد با متخلفان و کنترل قیمت‌ها را در اولویت قرار داده و به این منظور قاضی تعزیرات نیز در شهرستان مستقر شده است.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار شهرستان در طول سه روز مداوم 65 بازرسی از واحدهای صنفی انجام داد که 23 واحد متخلف شناسایی و جریمه و شش واحد صنفی نیز پلمپ شدند.

فرماندار بستک بیان داشت: بازتاب فرآیند این اقدامات در جامعه رضایتمندی مردم بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک هم‌چنین گفت: بررسی‌های بعدی نشان می‌دهد که قیمت‌ها به تاریخ قبل از 26 دی‌ماه بازگشته و انتظار می‌رود که این روند پایدار باشد که با انجام بازرسی‌های بعدی که با حضور قاضی تعزیرات در هفته‌های آتی نیز ادامه خواهد یافت، قیمت‌ها تثبیت شود.

قناعتی بیان داشت: علاوه بر اقدامات انجام شده یک واحد صنفی به دلیل عملکرد مناسب با نصب پارچه نوشته در سردرب فروشگاه و اهداء لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفت.

بدیهی است که حضور مستمر و استقرار دائمی قاضی تعزیرات حکومتی در کنترل قیمت و رسیدگی به تخلفات صنفی بسیار مؤثر خواهد بود.

قناعتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و امروز دشمنان با تبلیغات نادرست و شایعه پراکنی، سعی دارند تا مردم را مأیوس کنند ولی مردم انقلابی کشورمان با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مانند گذشته آنها را ناکام می‌گذارند.

فرماندار بستک افزود: همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان بستک صورت گرفته است و این اطمینان را داریم که هم‌چون انتخابات سال 88 شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول