اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

حضور مردم در انتخابات عبادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نوعی عبادت است.

حضور مردم در انتخابات عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس نهم نخستین انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران پس از حوادث فتنه سال 88 به شمار می‌رود، اظهار داشت: این مسئله اهمیت مضاعفی را به انتخابات آینده داده است که با توجه به حساسیت فوق‌العاده آن برای دشمن طلب می‌کند تمام اقشار مختلف مردم در این انتخابات حضور پرشور و چشمگیری داشته باشند.

امام جمعه آستارا، تمام فشارها و دسیسه‌های دشمن در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره را با هدف دلسرد کردن مردم ایران برای حضور کمرنگ در پای صندوق‌های رای عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در طول 33 سال گذشته مردم به مسئولان نظام اطمینان داشته‌اند و احساس کرده‌اند که برای آرا و نظرات آنها ارزش قائل می‌شود باید امروز تمام مسئولان و اعضای شورای فرهنگ عمومی این احساس را در مردم تقویت کنند.

حافظی از اینکه مسئولان از مشکلات آنها در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و دینی آگاهی دارند را از جمله موارد امیدواری مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات دانست.

وی با بیان اینکه مردم به مبانی اسلام و نظام جمهوری اسلامی معتقد و پایبند هستند، تصریح کرد: مردم در طول حیات انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که حضور در پای صندوق‌های رای را نوعی عبادت می‌دانند که در این زمینه نیز مسئولان باید این احساس آنها را تقویت کنند.

امام جمعه آستارا، حفظ آرامش روانی جامعه، جلوگیری از التهاب‌آفرینی احتمالی برخی کاندیداها در جامعه و وحدت افکار عمومی نسبت به اصل انتخابات را از جمله موارد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دانست.

وی تمام کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان را افراد صالح خواند و افزود: وظیفه تمام مسئولان است که مردم را با توجه به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری درباره انتخابات و معیارهای انتخاب یک فرد اصلح از بین کاندیداهای صالح راهنمایی کنند.

در پایان این جلسه با توجه به موضوعات مطرح شده از طرف دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی مقرر شده تا این شورا با صدور اطلاعیه ضمن فراخوان تمام داوطلبان تایید صلاحیت شده برای رعایت بیشتر قانون و تشریح منویات مقام معظم رهبری برای مردم زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم را در شهرستان مرزی آستارا فراهم کند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول