اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

مردم با حضور پرشور در انتخابات ‌قدرت خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات ‌قدرت خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

مردم با حضور پرشور در انتخابات ‌قدرت خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی اظهار کرد: یکی از دلایل گرامیداشت دوران انقلاب، یادآوری نعمت‌هایی است که خداوند بر ما ارزانی داشته و والاترین این نعمت‌ها حکومت اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: انتخابات مسئله مهمی است که پیش رو داریم و ان‌شاء‌الله با حضور خود در پای صندوق‌های رای قدرت خود را به رخ جهانیان خواهیم کشاند چرا که انتخابات نماد قدرت، عدالت و سلامت جمهوری اسلامی است.

فرماندار تبریز از دهیاران و روسای شورای اسلامی خواست تا از جانبداری جریانات و افراد خودداری کنند و تنها با فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم تلاش داشته باشند.

چمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور جوانان در صحنه انقلاب اسلامی افزود: اگر 33 سال پیش جوانان با خون خود انقلاب را رقم زدند، امروز باید با علم خود، توسعه کشور عزیزمان را رقم بزنند.

وی تاکید کرد: ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم بودیم که در سایه این تحریم‌ها به انرژی هسته‌ای دست یافتیم.

چنی تصریح کرد: از زمان ظهور اسلام تاکنون 48 سال حکومت اسلامی برقرار شده که 10سال در زمان پیامبر اعظم، پنج سال در زمان حضرت علی و 33سال در زمان حکومت اسلامی ایران است که خدا را از این لحاظ شاکریم.

فرماندار تبریز ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین عید مسلمانان است و اسراری در درون آن نهفته است که حضور باشکوه مردم، وجود رهبری آگاه و سخن گفتن آحاد مردم از اسلام مهم‌ترین رموز آن بوده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول