اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت چهار سال دیگر

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی ابقا شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان مرکزی با صددرصد آرای اعضای مجمع هیئت به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا سمیعی‌فرد ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت والیبال که با حضور رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد با کسب 17 رای به مدت چهار سال دیگر ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: روسای هیئت‌های ورزشی باید کسانی باشند که آشنا به کار بوده و بتوانند در جذب اسپانسرها و منابع مختلف موفق عمل کنند و به بیانی دیگر رئیس هیئت هزینه‌ای نباشند.

خسرو قمری افزود: به دلیل مشکلات مالی استان مرکزی فاقد حضور باشگاهی در رشته والیبال در لیگ برتر است که نقطه ضعفی برای این استان صنعتی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری به دلیل مسائلی که به دنبال ادغام وزارتخانه ورزش و جوانان به وجود آمد، برخی از منابعی که کمک مالی هیئت بودند جذب نشدند که این مسئله مشکلات مالی را برای هیئت‌ها به وجود آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با ابراز رضایت از عملکرد مثبت هیئت والیبال استان گفت: موفقیت در عرصه والیبال تنها در سطح استان بلکه در سطح فدراسیون در تاریخ ورزش والیبال بی‌نظیر بوده است.

قمری خواستار حمایت هر چه بیشتر فدراسیون از تیم‌های بزرگسالان و هیئت والیبال با توجه به وجود استعدادهای فراوان این بخش شد.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی نیز گفت: هیئت به بخش آموزش نگاه ویژه‌ای دارد و یکی از برنامه‌های آتی خود را گسترش مباحث آموزشی قرار داده است.

محمدرضا سمیعی‌فرد افزود: در حال حاضر در سطح شهر اراک 12 مدرسه والیبال فعالیت دارند که امکانات مورد نیاز این مدارس تهیه و در اختیارشان قرار گذاشته شده است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات موجود این هیئت نبود باشگاه و عدم تشکیل تیم در رده سنی بزرگسالان است.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی برگزاری کلاس‌های مختلف درجه سه، درجه دو و درجه یک داوری و مربیگری، برگزاری کلاس‌های توجیهی، بازآموزی، شرکت در مسابقات مختلف کشوری در رده‌های مختلف سنی را از اقدامات انجام شده این هیئت عنوان کرد و خواستار مساعدت فدراسیون والیبال در ساخت سالن اختصاصی هیئت والیبال شد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول