اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال کرمان:

شهنازی انتظارات ما را برآورده نکرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هیئت والیبال کرمان گفت: شهنازی نتوانست، خواسته‌های ما را برآورده کند و نتیجه آن عملکرد بد تیم والیبال کرمان در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری است.

شهنازی انتظارات ما را برآورده نکرد

رضا جزینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اتفاقات ابتدای فصل و کمبود بودجه نسبت به فصل قبل، تیم ما نمی‌توانست در مسابقات لیگ شرکت کند، اما با حمایت‌های مسئولان استان سرانجام در مسابقات لیگ برتر شرکت کردیم.

وی گفت: ما در این فصل نیز با شهنازی سرمربی فصل پیش قرارداد امضا کردیم و وی با توجه به شناختی که از تیم و مجموعه امکانات والیبال کرمان داشت وعده ماندن در لیگ را به ما داد و قرارداد خود را با هیئت منعقد کرد.

جزینی‌زاده خاطرنشان کرد: روی شهنازی شناخت داشتیم و وی فصل قبل تیم را به مقام ششم رسانده بود و به همین دلیل هم روی قول او حساب ویژه‌ای باز کردیم، اما هرچه که از زمان بازی‌ها می‌گذشت بر استرس و فشار روحی ما افزوده می‌شد.

وی تصریح کرد: شهنازی در این فصل عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت در حالی که ما جای هیچ‌گونه بهانه‌گیری برای وی نگذاشتیم و اجازه دادیم با خیال راحت کار خود را انجام دهد، اما روز به روز بحران‌های تیم ما بیشتر از قبل می‌شد.

سرپرست هیئت والیبال کرمان ابراز داشت: در این فصل بیش از 50 درصد قرارداد بازیکنان و کارد فنی را پرداخت کردیم که نسبت به فصل قبل پیشرفت داشت، اما به علت بد کار کردن کادر فنی تیم دچار از هم پاشیدگی شد و دو سه بازیکن خوب ما به علت برخورد بد کادر فنی که بعضا فیزیکی هم بود از تیم جدا شدند.

جزینی‌زاده گفت: کار شهنازی در مسابقات سال جاری فقط بهانه‌گیری در انواع و اقسام آن بود و هر وقت که مشکلی حل می‌شد، مشکل دیگری پیش کشیده می‌شد که این امر نمی‌توانست، آرامش را به تیم تزریق کند.

وی ابراز داشت: ما از این مربی حرفه‌ای انتظارات بیشتری داشتیم و وقتی انتخاب بازیکنان را به عهده وی گذاشتیم در اوج اعتماد به وی خواستار حضور بازیکنانی در حد همین بضاعت بودیم که بتوانند به والیبال کرمان کمک کنند، اما این مربی بازیکنانی به تیم آورد که هیچ کمکی به ما نکردند.

سرپرست هیئت والیبال کرمان گفت: من از شهنازی تقاضا دارم، حداقل که نتوانست در نتیجه‌گیری خوب عمل کند، رعایت جوانمردی را بکند و اشتباهات را به گردن بگیرد نه اینکه توپ را در زمین دیگری بیندازد و خود را مبرا از هرگونه مشکلی بداند.

وی در پاسخ به این سئوال که با این اتفاقات پیش آمده چرا تاکنون با شهنازی قطع همکاری نکردید، گفت: ما برای آنکه تیم در آرامش باشد، اجازه دادیم، کادر فنی تمام برنامه‌های خود را اجرا کند و ضمن اینکه معتقد بودیم، یکی از مربیان خوب ایران هدایت تیم ما را بر عهده دارد و وقتی این مربی خوب نتواند، برای این تیم کاری کند، دیگر چه کسی می‌توانست، عملکرد بهتری داشته باشد و تیم را نجات دهد.

وی بیان داشت: پس از هر باخت برای آنکه تیم و کارد فنی جریمه شوند، کسر قرارداد را برایشان در نظر گرفتیم، همان طور که اگر می‌بردند، قطعا مستحق پاداش بودند، اما تیم ما هم‌اکنون از 19 بازی تنها موفق به کسب دو پیروزی شده است. 

جزینی‌زاده گفت: تلاش همه مسئولان والیبال، ورزش و حتی استان بر این امر معطوف شده بود که تیم در این فصل با همین بضاعت ناچیز در لیگ بماند، اما با نتایج ضعیفی که گرفته شد و آن هم حاصل عملکرد کادر فنی است، امروز شانس دو درصدی برای ماندن در لیگ برتر را داریم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول