اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال کرمان:

کناره‌گیری از نامزدی انتخابات را به فدراسیون اعلام کردم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان کرمان گفت: قصد ندارم در انتخابات مجمع هیئت والیبال کرمان شرکت کنم و استعفای خود را به رئیس فدراسیون والیبال تقدیم کردم.

کناره‌گیری از نامزدی انتخابات را به فدراسیون اعلام کردم

رضا جزینی‌زاده امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جو به وجود آمده در هیئت والیبال را نمی‌پسندم و به علت وجود این شرایط نابسامان و همچنین مشغله کاری قصد ندارم در انتخابات هیئت شرکت کنم.

وی گفت: من از همان ابتدا قصد ریاست بر هیئت والیبال را نداشتم و فقط برای کمک کردن و ادای دین به این رشته ورزشی وارد شدم و از زمانی هم که به عنوان سرپرست هدایت مجموعه والیبال استان را بر عهده گرفتم، تمام تلاش خود را برای موفقیت والیبال کرمان به کار بستم.

جزینی‌زاده تصریح کرد: جو والیبال کرمان خوشایند نیست و عده‌ای که شمار آنها به دو یا سه نفر هم نمی‌رسد به علت زیاده‌خواهی اجازه نمی‌دهند، افراد دلسوز برای خدمت به مردم و والیبال وارد هیئت شوند و فعالیت کنند.

وی گفت: تا زمانی که این افراد باشند، نمی‌توان به موفقیت والیبال کرمان دل‌خوش کرد، زیرا باید اقداماتی از پایه صورت گیرد و اعتباراتی جذب شود که می‌توان گفت در استان ما از این رشته ورزشی به خوبی حمایت نمی‌شود.

سرپرست هیئت والیبال کرمان خاطرنشان کرد: به علت این مشکلات و همچنین مشغله کاری دیگر نمی‌خواهم در انتخابات هیئت شرکت کنم، زیرا کار کردن در این دو سال و در خدمت ورزش والیبال به اندازه 20 سال فشار کاری و استرس بر من تحمیل کرد.

وی ابراز داشت: من استعفای خود را به داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تقدیم کردم، اما وی قبول نکرد و از من خواست که بمانم.

جزینی‌زاده تصریح کرد: با پیگیری‌های متعددی که انجام دادیم، قرار شد، مجمع هیئت والیبال را تا پایان همین هفته برگزار کنیم تا رئیس و هیئت رئیسه جدید معرفی شوند.

وی گفت: این در شرایطی است که تیم کرمان در حال سقوط کردن است و با باخت مقابل کاله آمل در عمل شانس‌های خود را از دست دادیم که امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد حداکثر امتیاز را به دست آوریم تا هنوز هم شانس ماندن داشته باشیم.

جزینی‌زاده گفت: من به خاطر جامعه والیبال سرپرستی هیئت را قبول کردم، اما اکنون به خاطر همه این مشکلات قصد ندارم، برای ماندن در پست ریاست تلاش کنم و امیدوارم رئیس فدراسیون با استعفای بنده موافقت کند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول