اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال میاندرود:

برای صعود به لیگ دسته یک 2 بازیکن جذب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال میاندرود گفت: برای صعود به لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور دو بازیکن باتجربه جذب خواهیم کرد.

برای صعود به لیگ دسته یک 2 بازیکن جذب می‌کنیم

ولی‌الله رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم ماهان میاندرود به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد که توانسته در این دوره از مسابقات دو بازی گذشته خود را با پیروزی سپری کند.

وی بیان داشت: این تیم با حمایت فرمانداری و مساعدت مالی چند اسپانسر شهرستان و حمایت مالی غضنفری مدیریت تالار ماهان شکل گرفته که در ادامه مسابقات باید از سوی مسئولان حمایت بیشتری به این تیم شود.

رئیس هیئت والیبال میاندرود تصریح کرد: تیم ماهان در لیگ دسته دوم والیبال کشور شرکت دارد و با داشتن بازیکنان جوان و کاملاً بومی با دو پیروزی قهرمان دور رفت این رقابت‌ها است.

رحمانی با بیان هدف از تشکیل این تیم گفت: تیم والیبال ماهان میاندرود برای صعود به لیگ‌های بالاتر شکل گرفته که با حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاران امید داریم که به لیگ دسته یک کشور راه یابیم.

وی تصریح کرد: در دو بازی دور رفت تیم ماهان میاندرود با دو برتری مقابل نهان گل بروجن و امید کشان با پنج امتیاز ضمن مقام قهرمانی دور رفت لیگ دسته دوم به عنوان بهترین تیم این دوره از رقابت‌ها نیز لقب گرفته است.

رئیس هیئت والیبال میاندرود اضافه کرد: در حال حاضر بازی‌های دور رفت خاتمه پذیرفت و از هفته آینده بازی‌های دور برگشت آغاز می‌شود و تیم با آمادگی کامل بدنی و برای صعود به لیگ دسته یک و همچنین عنوان قهرمانی به میدان خواهد رفت.

رحمانی در پایان اذعان داشت: شهرستان میاندرود منطقه ورزش‌خیز استان است که در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه والیبال پر از استعداد بالقوه است که در ادامه مسابقات ورزشی تیم‌ها در لیگ کشور نیازمند به حمایت بیشتر مسئولان و اسپانسرها هستند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول